برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک و صورتک هوفن طرح دزد دریایی Hophen Pirate Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک هوفن طرح دزد دریایی Hophen Pirate Mask کد 13177 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,126,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت هوفن طرح دزد دریایی Hophen Pirate Mask یک ماسک بسیاز جذاب و کامل است که بر روی تمام سر قرار می گیرد و از جنس لاتکس بسیار با کیفیت تهیه شده است . ماسک طرح دزد دریایی هوفن می تواند توسط اغلب افراد بزرگسال ، هم بانوان و هم آقایان ، مورد استفاده قرار گیرد زیرا برای افرادی با دور سر 65 سانتیمتر مناسب می باشد ( دور سر مدلی که ماسک دزد دریایی را بر سر گذاشته 60 سانتیمتر می باشد ) 
قسمت قرار گیری بینی در ماسک هوفن به گونه ای طراحی گردیده که هیچ اختلالی در تنفس ایجاد نمی کند و از این رو می توان برای مدت طولانی آن را بر روی سر نگه داشت . همچنین مواد اولیه ی ماسک های هوفن فاقد توکسین و مواد مضر و سمی می باشند که همین امر سبب می گردد تا بی هیچ دغدغه ای بتواند برای تمام افراد مورد استفاده قرار گیرد و یک جشن ، مراسم و یا کارناوال خاطره انگیز را در برای مدت ها در ذهن ثبت نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت هوفن طرح دزد دریایی Hophen Pirate Mask دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماسک وصورتک ارشاکو ماسک صورت هوفن طرح دزد دریایی Hophen Pirate Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ماسک صورت جوکر دلقک خزنده با موی سیاه Creepy Clown Face Mask Scary Joker Masks for Halloween Black ماسک صورت جوکر دلقک خزنده با موی سیاه Creepy Clown Face Mask Scary Joker Masks for Halloween Black
پیشنهاد ویژه محدود
3,860,000 تومان 3,989,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک جوکر دلقک خزنده با موی سیاه Creepy Clown Face Mask Scary Joker Masks for Halloween Black کد 18018 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم