برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور فیلیپس Philips HP6400 Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور فیلیپس Philips HP6400 Epilator کد 3549 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور فیلیپس Philips HP6400 Epilator دارای بدنه و موکن های منحنی شکلی است که این قابلیت باعث می گردد تا فرم بدن را به خود بگیرد و به آسانی بر روی پوست سر بخورد.
دستگاه HP6400 دارای سری با 21 موچین از جنس استیل ضد زنگ است که موها را از ریشه می کند و لطافت و تمیزی پوست را تا چندین هفته حفظ می کند و به علاوه موهایی که بعد از استفاده از دستگاه فیلیپس رشد می کند نازک و ظریف بوده و پوست را زبر نمی کنند.
جنس سری اپی لیدی Philips از استیل طراحی شده ، به طوری که جهت نظافت ، بعد از استفاده به راحتی می توان سری را زیر آب گرفت و شست.
از ویژگی های دستگاه HP6400 می توان علاوه بر سریع و موثر بودن دستگاه به کوچک بودن و فوق العاده سبک بودن آن نیز اشاره کرد که به راحتی در دست قرار می گیرد و می توان آن را به هر حالتی که مایل باشید روی پوست حرکت داد و با یک بار کشیدن تمامی موهای بدن را از بین برد.
همچنین دستگاه HP6400 دارای 2 سرعت قابل تنظیم است که با توجه به حساس بودن پوست به راحتی و با یک اشاره می توان سرعت دستگاه را کم و زیاد کرد.
اپیلاتور 6400 فیلیپس غیر قابل شارژ بوده و تنها با برق شهری (کاربری با سیم ) می توان از دستگاه استفاده نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور فیلیپس HP6400 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اپیلاتور فیلیپس Philips HP6400 Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
اپیلاتور
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
سایر ویژگی ها
وزن 200 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم