برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE285

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE285 کد 19407 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,295,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE285 Epilator دارای 20 عدد موچین از استیل ضد زنگ با طراحی ارگونومیک برای قرارگیری راحت در دستان شما و دیسک های دستگاه به گونه ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می کند و کوتاه ترین موها را تا حد 0٫5 میلی متر از ریشه جدا می کند.اپیلاتور Philips BRE285 دارای سری قابل شستشو، با منبع تغذیه برق شهری (با سیم) است و دارای دو درجه تنظیم سرعت است که شما می توانید انتخاب کنید با کدام سرعت نیاز به اصلاح دارید و همچنین دارایسری نقاط حساس و کیف نگهداری است.با ویژگی هایی که اپیلاتور BRE285 دارد یکی از بهترین گرینه های اصلاح مو برای بانوان است که موها را به راحتی و با کمترین درد از ریشه در مدت کوتاه جدا می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور فیلیپس BRE285 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور زنانه فیلیپس Philips BRE285 Epilator را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
فقط سری ها
منبع تغذیه
برق شهری (با سیم)
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم