برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو و فرکننده مو بابیلیس BaByliss ST482E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو و فرکننده مو بابیلیس BaByliss ST482E کد 20555 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,042,000 تومان
دارای گارانتی و اصالت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو و فرکننده مو بابیلیس BaByliss ST482E حرفه ای و سالنی محصولی 2 در1 می باشد که از صفحات با کیفیت تیتانیوم ساخته شده اند و اندازه 28 میلی متری دارند، به سرعت موها را حالت می دهند و شما می توانید موهایتان را صاف و یا فر کنید.اتو مو بابیلیس ST482E تولید یون می کند و  باعث درخشش و سلامت مو می شو و همچنین دارای 5 درجه حرارتی از 150 تا 235 درجه است.اتو مو و فروکننده BaByliss ST482SDE دارای سیم چرخان 3 متری و کیف نگهدارنده نسوز است که از آسیب به اتو موی شما جلوگیری می کند.

اتوهای و فرکننده ST482SDE با صفحات با پوشش تیتانیوم واقعی با کیفیت بالا و صفحات بیرونی گرد و گرم شده از جنس استنلس استیل است که، فرها و امواج پر زرق و برق ایجاد می کنند.با صفحات بسیار بلند، بخش های بزرگتری از مو را می توان برای نتایج فوق العاده سریع با انواع مو صاف کرد.با استفاده از فناوری یونی با اثر ضد موخوره، درخشندگی و لطافت را فراهم می کند.

اتو مویبابیلیس ST482E دارای سیستم گرمایش Advanced Ceramics™ برای توزیع یکنواخت و ثابت حرارت است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس ST482E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین اتو مو ارشاکو ااتو مو و فرکننده مو بابیلیس BaByliss ST482E را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
تیتانیوم
نوع صفحات
28 میلیمتری
بیشینه‌ دما
235 درجه
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم