برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج تایر TYB0068 Tire Pressure Gauge TYB0068

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج تایر TYB0068 Tire Pressure Gauge TYB0068 کد 14772 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج تایر TYB0068 Tire Pressure Gauge TYB0068 فشار سنجی دقیق و با دوام است که می تواند میزان فشار تایر های ماشین شما را به راحتی بسنجد.به طور معمول لازم است که لاستیک های اتومبیل شما به درستی باد شده باشند تا کارایی،عمر و ایمنی آن ها افزایش یابد.نظارت بر لاستیک های شما کار ساده ای است که باید یک بار در ماه آن را انجام دهید و این بررسی در فصل های پاییز و زمستان بسیار مهمتر است چرا که در هوای سرد فشار تایر کاهش پیدا می کند.فشار سنج تایر TYB0068 این قابلیت را دارد که به شما در سنجیدن میزان فشار لاستیک های اتومبیلتان کمک کند.فشار سنج TYB0068 دارای نمایشگر LCD است که خواندن اعداد را برای شما آسان میکند علاوه بر این پس از روشن کردن فشار سنج در صورت استفاده نکردن از آن به صورت خودکار خاموش می شود و نیازی نیست شما در صورت فراموش کردن این امر نگران باشید.
در ویدیو زیر آنباکسینگ فشارسنج تایر TYB0068 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج تایر TYB0068 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco فشار سنج تایر TYB0068 Tire Pressure Gauge TYB0068 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشار سنج تایر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع صفحه نمایش
LCD
مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
دامنه: 0 تا 150 پی اس آی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم