برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه سنجش مصرف برق تروتک TROTEC BX11 Energy Meter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه سنجش مصرف برق تروتک TROTEC BX11 Energy Meter کد 17230 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه سنجش مصرف برق تروتک TROTEC BX11 Energy Meter دستگاهی کاربردی است که میزان مصرف برق را بر حسب وات، یورو و سنت محاسبه می کند.
تروتک BX11 به آسانی به پریز برق وصل شده و با اتصال لوازم برقی به دستگاه می توان میزان دقیق مصرف برق را ثبت کرد و در کنترل هزینه ها از آن بهره مند شد.
دستگاه سنجش مصرف برق TROTEC BX11 جهت ثبت دقیق میزان مصرف دارای حافظه برای ثبت دو تعرف مصرف روزانه و شبانه و مجهز به ساعت و تقویم است. همچنین قابلیت سنجش و ذخیره اطلاعات بدون وقفه به مدت 9999 ساعت را دارد.
تروتک BX11 دارای صفحه نمایشگر است و میزان مصرف برق از 2 تا 3680 وات را ثبت می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ دستگاه سنجش مصرف برق تروتک BX11 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه اندازه گیری مصرف برق تروتک BX11 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه سنجش مصرف برق تروتک TROTEC BX11 Energy Meter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ابزار برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
منبع انرژی
برق شهری
نمایشگر
دارد
ولتاژ ورودی
230 ولت
حافظه ذخیره نتایج
دارد
سایر توضیحات
قابلیت ثبت مصرف از 0.1 تا 9999 کیلو وات ساعت به مدت طولانی ، دارای نمایشگر،حافظه، تقویم و ساعت جهت ثبت دقیق، امکان ثبت میزان مصرف برای دو تعرفه مختلف شب و روز، سنجش مصرف بر اساس وات، یورو و سنت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم