برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل OSTER Fast Feed Adjustable Pivot Motor Clipper 76023-510

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل OSTER Fast Feed Adjustable Pivot Motor Clipper 76023-510 کد 9998 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
12,849,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل OSTER Fast Feed Adjustable Pivot Motor Clipper 76023-510   محصولی با کیفیت است که با لوازم جانبی همراه یک مجموعه کامل برای اصلاح شخصی فراهم آورده است. 4 شانه راهنمای برش ، روغن و برس پاک کننده تیغه برای هر بار استفاده پیشنهاد می شود و این برای افزایش کارایی و طول عمر تیغه لازم است. ماشین اصلاح اوستر با برنید معتبر و معروف ز بهترین های ماشین اصلاح به شمار می رود. با طول سیم 8 فوت و یا 2.5 متر و طراحی ارگونومیک راحتی و سهولت استفاده را فراهم کرده است. تیغه تیز، ضد زنگ، و در طول های 0 تا 1 قابل تنظیم و اصلاح هر دو نوع موی خشک و مرطوب است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل OSTER Fast Feed Adjustable Pivot Motor Clipper 76023-510 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل OSTER Fast Feed Adjustable Pivot Motor Clipper 76023-510    را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
دارای 4 شانه راهنمای برش و طول برش 0 تا1
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک، روغن و برس پاک کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-23

درود خیر باید جداگانه بخرید. این ماشین کلیپر هست اگر منظورتون از تی بلید اندیس مدل اسلیم لاین هست اون تریمر هست و هیچ ارتباطی با هم ندارند مشخصا اسلیم لاین نزدیک صفر میزند تا این مدل. موفق باشید

1399-02-05

عزیز این مدل مبدل برق ایرانم همراهش هست، یا باید بخریم جداگانه؟ در ضمن صفرزنش خوبه به پای اندیس تی بلید میرسه؟ سپاس

1398-05-27

درود این مهم تا حالا تست نکردیم که بخوایم با قطعیت اعلام کنیم میخورد یا خیر موفق باشید

1398-04-19

سلام میخام این ماشین رو سفارش بدم ولی شونه های کاملی نداره میشه بگید شونه های وال میخوره به این ماشین یانه چون واسه سایه کاری میخام و شونه هاش مناسب سایه نیست . ممنون

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم