برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster Professional 76030-010 Pivot Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster Professional 76030-010 Pivot Clipper کد 10011 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,638,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster Professional 76030-010 Pivot Clipper دارای ویژگی هایی است که یک ماشین اصلاح ایده آل دارد. ماشین اصلاح سر و صورت اوستر با موتور قدرتمند پایوت تیغه تیز و بادوام، قادر است تمام انواع مو با هر ضخامتی را با بهترین کیفیت اصلاح می کند. به همراه ماشین اصلاح اوستر 4 شانه راهنمای برش نیز ارائه می شود و با روغن و برس پاک کننده تیغه نیز قبل و بعد از هر بار استفاده تیغه ها را پاک کنید تا بهترین نتیجه را حاصل کنید. تیغه قابل تنظیم ماشین اصلاح اوستر ار ویژگی های دیگر آن است که در کنار ارگونومیک بودن و طول سیم 2.5 متری استفاده راحت را امکان پذیر می سازد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster Professional 76030-010 Pivot Clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماشین اصلاح سر و صورت اوستر Oster Professional 76030-010 Pivot Clipper  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
تیغه قابل تنظیم 0-1 و 4 شانه راهنمای برش
سایر ویژگی ها
برس و روغن تیغه، طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم