برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح اوستر Oster MX Pro All Purpose High Speed

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح اوستر Oster MX Pro All Purpose High Speed کد 7938 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,966,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح اوستر حرفه ای همه منظوره  Oster MX Pro All Purpose High Speed Adjustable Blade Hair Clipper Cut Wet-Dry M X  یک مجموعه کامل برای اصلاح حرفه ای می باشد. دارای 4 شانه برای هدایت و تنظیم اصلاح در طول های مختلف است. برس و روغن پاک کننده و نیز دارای دقت عملکرد بالایی می باشد. خط زن گردن، اطراف گوش و ریش داد. قابل استفاده به صورت خشک و تر است. ارای طراحی ارگونومیک و مطابق خطوط دست که به راحتی در دست جای می گیرد و کار با آن راحت است.ماشین اصلاح اوستر حرفه ای همه منظوره  Oster MX Pro All Purpose High Speed Adjustable Blade Hair Clipper Cut Wet-Dry M X شامل تقریبا 0 تا 1 تیغه قابل تنظیم است و موتوری معناطیسی با قدرت 7200 ضربه در هر دقیقه است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح اوستر حرفه ای همه منظوره  Oster MX Pro All Purpose High Speed Adjustable Blade Hair Clipper Cut Wet-Dry M X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماشین اصلاح اوستر حرفه ای همه منظوره  Oster MX Pro All Purpose High Speed Adjustable Blade Hair Clipper Cut Wet-Dry M X    را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
اندازه اصلاح
قابل تنظیم است و در اندازه های مختلف با استفاده از 4 شانه هدایت کننده می توان اصلاح کرد
سایر ویژگی ها
ایده آل برای ریش، خط ریش، خط گردن و دور گوش می باشد و طراحی ارگونومیک دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم