برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USA

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USA کد 7935 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,099,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USA   ایده آل برای اصلاح سر و صورت، با تیغه های قدرتمند و و کاربری آسان. به راحتی در دست جای می گیرد دارای طراحی ارگونومیک است و همپنین دارای برس و روغن پاک کننده و دفترچه راهنمای اصلاح. قیمت ماشین اصلاح اوستر با توجه به قدرت و کارایی و همچنین طراحی خوب و خوشدست آن و همینطور برند معتبر، بسیار مناسب است.ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USAدارای موتور چرخشی قدرتمند است . وجود طراحی T-blade در این ماشین اجازه می دهد تا جزئیات و پیرایش در اطراف گوش ها، ریش ها، سبیل ها، سوختگی های جانبی و گردن ها را در بر داشته باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USA دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ماشین اصلاح سر و صورت اوستر مدل Limited Edition Oster t-Finisher Carbon Fiber Professional Pro Trimmer Made USA را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
اندازه اصلاح
قابل تنظیم
سایر ویژگی ها
ایده آل برای ریش، خط ریش، خط گردن و دور گوش می باشد و طراحی ارگونومیک دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم