برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح کونر مدل Conair for Men All-In-One Beard and Mustache Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کونر مدل Conair for Men All-In-One Beard and Mustache Trimmer کد 8912 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,347,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح کونر مدل Conair for Men All-In-One Beard and Mustache Trimmer را می توان به عنوان یک ماشین اصلاح ایده آل و سبک در نظر گرفت که می تواند با دقت باورنکردنی اصلاح نماید و به دلیل قابلیت شارژی بودن شما می توانید به راحتی مورد استفاده قرار دهید. با شانه های رانما و طول های برش مختلف ننیازهای اساسی شما برای برش و اصلاح موهایتان فراهم می شود. تیغه تیز و ضد زنگ با موتور قوی از ویژگی های دیگر ماشین اصلاح کونر است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح کونر مدل Conair for Men All-In-One Beard and Mustache Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح کونر مدل Conair for Men All-In-One Beard and Mustache Trimmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
اندازه اصلاح
3 شانه راهنما و 5 موقعیت برش مختلف
سایر ویژگی ها
با طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-13

درود 1- برندی آمریکایی هست 2-درباره تیغه اطلاعات اگر منظورتون سایز اصلاحش هست در مشخصات محصول اشاره ای نشده است اما طبق تجربه حوالی 0.5 میلیمتر است 3- اهرم ندارد 4- 60 دقیقه شارژ نگه میدارد 5- به عرض تیغه اشاره ای نشده است اما اندازه موارد نرمال خواهد بود چون تریمر محض نیست که عرض تیغه T شکل باشد. موفق باشید

1398-01-14

سلام.چند تا سوال دارم 1- ساخت کدوم کشوره؟ 2-اینکه نوشته all in one یعنی همه کاره.خب چند تا تیغه داره و با چه جزییاتی؟ 3-ایا اهرم تنظیم داره؟ با تریمیر اصلیش ته ریش نیم میلیمتری میزنه؟ کلا حداقلو حداکثر طول اصلاحش چند میلیمتره؟ 4-چند ساعت باید تو شارژ باشهتا فول شه؟ و بعدش چه مدت کار میکنه؟ 5-عرض تیغه تریمر اصلیش چند سانته؟ ممنون میشم مشخصاتو کامل بنویسین که بشه سبک سنگین کرد

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم