برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت کونر مدل Conair Mens Super I-Stubble Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت کونر مدل Conair Mens Super I-Stubble Trimmer کد 8909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,159,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت کونر  مدل Conair Mens Super I-Stubble Trimmer را می توان یکی ا بهترین ماشین های اصلاح پیشنهاد داد. قدرت تیغه ها و دوام بالای آن ها ، سرعت موتور و دقت بالا در اصلاح دقیق تمام موها، اندازه های مختلف برش و باتری قابل شارژ که قابلیت شارژ سریع را برای زمان هایی که فرصت کمی داریم؛ نمایشگر  میزان و وضعیت شارژ  و نوع  و اندزه طول اصلاح را می توان از ویژگی های اصلی ماشین اصلاح کونر معرفی کرد. ماشین اصلاح کونر را یک بار هزینه کرده و بخرید و در عوض مدت طولانی را با بهترین نتایج استفاده نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح صورت کونر مدل Conair Mens Super I-Stubble Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح صورت کونر مدل Conair Mens Super I-Stubble Trimmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
90 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
اندازه اصلاح
قابل تنظیم برای اصلاح در طول های مختلف
سایر ویژگی ها
دارای صفحه نمایشگر میزان شارژ و نوع طول اصلاح
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-26

درود 1-زمان برای شارژ شدن 80 دقیقه نیاز ست و سپس 70 دقیقه میتوانید استفاده کنید. 2-از 0.4 تا 5 میلیمتر میتوانید تنظیم کنید 3-معمولا در راهنماهای محصول عرض تیغه را به ندرت میگن ولی این نزدیک 40 میلیمتر است. 4-این برند آمریکایی است اما محصولاتش در چین ساخته می شود.

1398-01-14

1-مدت زمان لازمه برای شارژ چند ساعته و بعدش چند دقیقکارمیکنه؟ 2-ایا قابل تنظیمه؟ از چند میلیمتر تا چند میلیمتر میزنه؟ (و ایا صفرزن هست یا خیلی نزدیک به صفر؟) 3-عرض تیغه اصلیش چند میلیمتره؟ بهش میاد 35-40 باشه 4-ساخت کجاست؟

1396-09-20

رنگ و طرح دستگاه کمی با سلیقه من متفاوت بود اما در کل دستگاه خوبیه، بنظرم نمایشگر ی که برای میزان شارژش روی دستگاه هستش یکم کمرنگ دیده میشه .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم