برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483 کد 8321 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
15,412,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483یکی از بهترین انتخاب هایی است که ممکن است شما داشته باشید. ماشین اصلاح وال با 8 شانه ی راهنمای برش در طول های مختلف، تیغه تیز و ضد زنگ و بادوام، موتور قوی و کم سر و صدا، طول عمر بالای محصول و لوازم جانبی موردنیاز برای نگهداری و مراقبت از محصول از ویژگی هایی است که می توان در مورد ماشین اصلاح وال مدل  Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483 بیان کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Wahl Pilot Professional Compact Hair Clipper 8483 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
8 شانه راهنما برای طول های مختلف برش
سایر ویژگی ها
دارای لوازم جانبی مورد نیاز . طراحی ارگونومیک و مخروطی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-24

درود با توجه به کارایی که مد نظر دارید باید به سمت دیتیلرهای وال برید که میتونید دیتیلر 8171 یا دیتیلر 8163 رو انتخاب کنید. موفق باشید

1399-02-12

سلام،،من میخوام ی محصول سفارش بدم و فقط برای خط انداختن و اصلاح ریش و خیلی برام مهمه که ماشین اصلاحی که استفاده میکنم نزدیک به تیغ بزنه قیمتشم برام مهم نیست،،در ضمن ریش من کم پشت هست لطفا بهترین مدل برای انجام این کار رو بهم معرفی کنید میخواستم مدل 1919 رو سفارش بدم بعد دیدن کلیپ شما تو نظرت گفته بودین صفر نمیزنه این مدل 1919 و از خرید اون منصرف شدم،،لطفا مدلی که معرفی میکنید بهم از نظر ظاهری هم زیبا باشه،،گفتم از لحاظ قیمتی مشکلی نیست،،البته هم قیمت این مدل پیلوت هم نباشه چون واقعا این دیگه خیلی سنگینه برام،،تا 4 میلیون باشه خیلی مناسبه ممنون میشم زودتر پاسخ بدین

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم