برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

ست ماشین اصلاح،موزن گوش و بینی و دسته تیغ اصلاح dingling RF-699 clipper and wahl trimmer and Rezonal Straight Razor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح،موزن گوش و بینی و دسته تیغ اصلاح dingling RF-699 clipper and wahl trimmer and Rezonal Straight Razor کد 14026 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,420,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست سه تکه پیرایش اصلاح را برای شما مهیا کرده است که هدیه ای هم کاربردی هم غیر تکراری را به عزیزانتان بدهید . این ست سه تکه شامل ماشین اصلاح پرطرفداردینگ لینگ RF 699 (مشکی یا نقره ای) و یک عدد موزن گوش وبینی وال به همراه یک دسته تیغ طرح چوبی برند رزونال است . این ست هدیه کامل که ترکیبی از ماشین اصلاح ، موزن گوش و بینی و دسته تیغ است برای هر مردی مناسب است.
در اینجا هر یک از این 3 محصول را جداگانه شرح میدهیم که در ابتدا به سراغ ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 می رویم :
ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ آر اف 699 ماشین اصلاحی کاربردی  و فوق العاده پر قدرت است. تیغه های استیل ضد زنگ دارد که با انواع پوست ها سازگار بوده و از ایجاد حساسیت در پوست های حساس نیز جلوگیری می نماید.ست شانه 5 عددی در اندازه های 4، 8، 12، 16 و 20 میلیتری همراه ماشین اصلاح است که اصلاح دقیقی را رقم میزند و همچنین با اهرم کنار دستگاه می توان بین 0.5 تا 2.5 میلیمتر تغییر در اندازه اصلاح ایجاد نمود .همچنین دینگ لینگ 699 دارای استند است.
سراغ موزن گوش وبینی وال میرویم که بیشتر با آن آشنا شوید:
موزن گوش و بینی وال فوق العاده سبک است و ارگونومیک خیلی خوبی دارد .دارای موتوری چرخشی و سری آن قابل شستشو است تا شما به راحتی بتوانید آن را پس از چند بار استفاده شسته و تمیز کنید . با دو عدد باتری قلمی AA کار میکند و دارای یک درپوش محافظ پلاستیکی است .
سپس در آخر سراغ دسته تیغ همراه این ست می رویم :
دسته تیغ اصلاح رزونال طرح چوب Rezonal Straight Razor Wood با طراحی کلاسیک تداعی گر دسته تیغ های قدیمی و فیلم های وسترن است .این دسته تیغ 3 تکه دارای طرح چوب است و استفاده راحتی را برای شما در زمان استفاده رقم خواهد است ضمن اینکه آرگونومی خوبی نیز دارد که به خوبی در دست قرار می گیرد. دسته تیغ در قابی از جنس پلاستیک قرار گرفته است که میتوانید بعد از هر اصلاح در جای خود قرار دهید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد این ست هدیه مردانه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست هدیه مردانه  سه تکه ماشین اصلاح ، موزن گوش و بینی و دسته تیغ را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدیه ای با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ و برق مستقیم
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
480 دقیقه
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 2.5 میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم