برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ Dingling RF-699

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ Dingling RF-699 کد 11084 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
938,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ Dingling RF699 Hair clipper از نوع کلیپر و دارای تیغه عریض از جنس استیل ضد زنگ جهت اصلاح موهای سر و صورت آقایان می باشد.
با استفاده از اهرمی که در پشت تیغه ماشین اصلاح RF-699 کار گذاشته شده است می توان طول اصلاح تیغه را بین سه حالت 0.5، 1.5 و 2.5 میلی‌متر تنظیم کرد.
5 عدد سری مختلف با طولهای اصلاح 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متری همراه دستگاه حجم زن دینگ لینگ عرضه شده است تا برای کوتاه کردن موها در اندازه‌های بیشتر از 2.5 میلی‌متر بتوان از آنها استفاده کرد، به این صورت که توسط دندانه های روی هر شانه می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را تنظیم کرد و با تغییر طول اصلاح شانه ها موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد.
منبع تغذیه ماشین اصلاح Dingling RF699 به دو صورت باتری قابل شارژ و اتصال مستقیم سیم شارژر به جریان برق خانگی است. یک استند شارژ همراه دستگاه ارائه شده است که توسط آن مدت زمان شارژ کامل باتری 4 ساعت طول می کشد سپس می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد.
دستگاه دینگ لینگ قابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت متوسط و زیاد را دارد. سرعت متوسط موتور برای مرتب کردن موهای دور سر و اصلاح ریش و سبیل و سرعت زیاد برای موهای متراکم سر مناسب می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-699 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-699 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ Dingling RF699 Hair clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)، برق خانگی(با سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
4 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 2.5 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
دارای 2 درجه تنظیم سرعت موتور،دارای اهرم تنظیم طول اصلاح،به همراه 5 عدد سری مختلف،به همراه یک عدد فرچه تمیزکننده،به همراه یک بطری روغن روان کننده دنده، به همراه یک عدد آداپتور شارژ،به همراه یک عدد استند شارژر،
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-25

درود دینگ لینگ خودش که پک شانه ندارد برخی شانه ها هستند به همه مدل ها میخورن (معمولا شانه های موزر به همه مدل ها میخورد)باید تست بشه چون هر برندی ساخت تیغه هاش متفاوت هست اینکه بگیم فلان مدل یا برند به شانه برندی دیگر میخورد یا نه میسر نیست جز تست کردن که تست این موارد رو توصیه میکنیم حضوری انجام دهید. موفق باشید

1399-02-23

سلام من این ماشین روتهیه کردم وازکیفیت دستگاه راضی هستم فقط خواستم بدونم شانه های این دستگاه یاماشین دیگری که به این ماشین بخوره موجود دارید چون شانه های داخل جعبه برای سایه زنی مناسب نمی باشند

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم