برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست ماشین اصلاح دینگ لینگ و موزن گوش و بینی وال Dingling RF699 Clipper And Wahl 5642 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح دینگ لینگ و موزن گوش و بینی وال Dingling RF699 Clipper And Wahl 5642 Trimmer کد 14025 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,764,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدیه دادن به آقایان که هم هدیه ای کاربردی باشد و هم تکراری نباشد کار آسانی نیست و همیشه خرید آن دارای دشواری های خاص خودش است. فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست پیرایش اصلاح دو تکه را برای شما مهیا کرده است که شامل ماشین اصلاح پرطرفدار برند دینگ لینگ با مدل 699 و یک عدد موزن گوش وبینی وال است . ترکیب ماشین اصلاح و موزن گوش و بینی برای هر مردی انتخابی ایده آل است.
ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ آر اف 699  کاربردی و فوق العاده پر قدرت است. تیغه های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است که با انواع پوست ها سازگار بوده و از ایجاد حساسیت در پوست های حساس نیز جلوگیری می نماید.
 5 شانه در اندازه های 4، 8، 12، 16 و 20 میلیتری همراه ماشین اصلاح است و همچنین با اهرم کنار دستگاه می توان بین 0.5 تا 2.5 میلیمتر تغییر در اندازه اصلاح ایجاد نمود . با این وجود رسیدن به اصلاح مورد نظر به آسانی امکان پذیر بوده و می توان در منزل نیز یک اصلاح کامل و بی نقص را تجربه نمود.همچنین دینگ لینگ 699 دارای استند شارژ نیز است .
همانطور که ذکر شد همراه این ماشین اصلاح دینگ لینگ یک موزن با کیفیت از برند وال نیز قرار دارد که لازم است توضیحاتی از آن نیز ارائه شود :
موزن گوش و بینی وال مدل 5642 دارای موتوری چرخشی است و سری آن قابل شستشو میباشد تا شما به راحتی بتوانید آن را پس از چند بار استفاده شسته و تمیز کنید .مو زن گوش و بینی وال با دو عدد باتری قلمی کار می کند و دارای یک درپوش محافظ پلاستیکی است .فوق العاده سبک است و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست مردانه ماشین اصلاح دینگ لینگ و موزن وال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست مردانه ماشین اصلاح دینگ لینگ RF699 و موزن گوش و بینی وال Dingling RF699 Clipper And Wahl 5642 Trimmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ و برق خانگی
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
480 دقیقه
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 2.5 میلی متر
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک ، وزن 300 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-05-26

سلام
ماشین این ست دینگ لینگ RF 699 سه باطری هست؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
بله 3 باتری است.
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم