برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 45 Moser CLASS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 45 Moser CLASS کد 11446 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,116,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 45 Moser CLASS 45 Professional Corded Hair Clipper توسط برند معروف آلمانی ساخته شده است که هم برای آرایشگران حرفه ای در سالن ها و هم افراد آماتور در خانه استفاده می شود. ماشین اصلاحی کامل با موتور 45 وات و تیغه های بسیار تیز و مقاوم از جنس فولاد ضد زنگ با روکش کروم می باشد. طراحی ارگونومیک آن موجب می شود براحتی در دست قرار گیرد و به آسانی اصلاحی دقیق را انجام دهد. موتور کلاس 45 روتاری یا چرخشی بوده و دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت 2400 و 3000 دور در دقیقه متناسب با ضخامت مو می باشد. ماشین اصلاح موزر 1245 بسیار کم صدا و بدون لرزش است. تیغه ی اصلاح دستگاه به عرض 49 میلیمتر می باشد. طول سیم برق 3 متری دستگاه به اصلاح شما سرعت و کیفیت بیشتری می بخشد.

ماشین-اصلاح-حیوانات-موزر-کلاس-45-Moser-CLASS.jpg

ماشین اصلاح موزر دارای موتور روتاری و دوار حرفه ای مجهز به موتور 45 وات و سرعت 2400 تا 3000 دور در دقیقه است که ضامن کوتاهی سریع و با کیفیت می باشد.تیغه با استفاده از فناوری ثبت اختراع Multi Click از فولاد آلیاژی با استحکام بالا ساخته شده است . طیف گسترده ای از تیغه ها و ملحقات اضافی تیغه نوع A5 برای اصلاح از 0.05 تا 25 میلی متر به طور جداگانه به فروش می رسد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح موزر MOSER CLASS 45 کلاس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 45 Moser CLASS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
فولاد ضد زنگ
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر ویژگی ها
دارای شانه ی اصلاح به عرض 49 میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم