برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قیچی آرایشگری واشی بیوتی Washi Beauty - Rainbow Daisy Titanium Hair Cutting Shear

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری واشی بیوتی Washi Beauty - Rainbow Daisy Titanium Hair Cutting Shear کد 10914 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
21,379,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری واشی بیوتی Washi Beauty - Rainbow Daisy Swivel 5.5” Titanium Hair Cutting Shear در طول 14 سانتی متری طراحی شده است. این قیچی برای کوتاهی مو مورد استفاده قرار می گیرد. از فولاد اصل ژاپنی در ساخت قیچی استفاده شده است . این جنس بسیار محکم و با کیفیت است. دام بالایی دارد و برای تمام عمر می توان استفاده نمود. ارگونومی بسیار عالی مطابق انگشتان دست و انحنای دست دارد و ارایشگر می تواند ساعت ها بدون خستگی کار کند. جا انگشتی انگشت شست در این قیچی در  زاویه مناسبی از دست قر ار دارد ، رنگ قیچی هفت رنگ و زیبا طراحی شده است، بسیار تیز و برای کوتاهی کو و برش مو با بهترین کیفیت و بدون اسیب زدن به موها این کار را انجام می دهد. پوشش نازکی از تیتانیوم بر روی قیچی استفاده شده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری واشی بیوتی Washi Beauty - Rainbow Daisy Swivel 5.5” Titanium Hair Cutting Shear دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو قیچی آرایشگری واشی بیوتی Washi Beauty - Rainbow Daisy Swivel 5.5” Titanium Hair Cutting Shear را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
فولاد 440C ژاپنی . ارگونومیک. رنگارنگ. 14 سانتی متر. پوشش تیتانیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم