برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قیچی آرایشگری واشی بیوتی رزباد پیتاژ Washi Beauty - Rosebud Multi-Color 14 Tooth Texturing Shear

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری واشی بیوتی رزباد پیتاژ Washi Beauty - Rosebud Multi-Color 14 Tooth Texturing Shear کد 10913 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
18,129,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری واشی بیوتی رزباد پیتاژ Washi Beauty - Rosebud Multi-Color 14 Tooth Texturing Shear  در اندازه طولی 6 اینچی و معادل حدود 16 سانتی متر طراحی شدهاست. جنس این قیچی از فولاد اصل ژاپن ساخته شده است که بسیار محکم و با کیفیت است. تیزی قیچی عالی است و برای استفاده مادام العمر می توان از آن بهره مند بود. به همراه این کحصول روغن و پارچه مخصوص برای نگهداری و تمیز کردن تیغه قیچی ارئه می شود. همچنین کیف نگهداری قیچی به همراه حلقه انگشتی قیچی نیز ارائه می شود. قیچی واشی بیوتی از نوع پیتاژ یکطرفه است که دارای 40 دندانه می باشد و این قیچی در مدل های مختلف مو و برای تنک کردن حجم موها مورد استفاده قرار می گیرد. قیچی دندانه دار واشی بیوتی مدل رزباد بوده که دارای طراحی زیبای ظاهری از نماد گل رز می باشد و با رنگ بندی عالی حس خوبی را به آرایشگر در هنگام استفاده می دهد. ارگونومی قیچی مناسب با انحنای دست و انگشتان دست طراحی شده است و استفاده طولانی مدت از این قیچی خستگی را موجب نمی شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری واشی بیوتی رزباد پیتاژ Washi Beauty - Rosebud Multi-Color 14 Tooth Texturing Shear دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  قیچی آرایشگری واشی بیوتی رزباد پیتاژ Washi Beauty - Rosebud Multi-Color 14 Tooth Texturing Shear را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
فولاد 440C ژاپنی . ارگونومیک. به همراه کیف، پارچه و روغن . حلقه جا انگشتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم