برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست قیچی آرایشگری جاول Joewell S2 Shear, Thinner & Texturizer Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قیچی آرایشگری جاول Joewell S2 Shear, Thinner & Texturizer Kit کد 10892 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
21,379,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست قیچی آرایشگری جاول Joewell S2 Shear, Thinner & Texturizer Kit شامل سه قیچی با کیفیت است. در این مجموعه قیچی اس 2 کوتاهی مو با اندازه 7 اینچی و دو قیچی پیتاژ ارائه شده است. قیچی پیتاز TS40 18 درصد و دارای 40 دندانه و قیچی پیتاژ 50 درصد و دارای 7 دندانه است. می دانید که قیچی پیتاژ از نوع یکطرفه نسبت به نوع دو طرفه از محبویت بیشتری برخوردار است به علاوه دوام بالاتری نیز دارد. این قیچی ها برای کم حجم کردن و تنک کردن حجم موها به کار می روند که در مدل های مختلف مو مورد استفاده قرار می گیرند. حالت ارگونومیک این قیچی ها و مجل قرار گرفتن انمگشت دست به استفاده بهتر و راح تر بدون خستگی دست بسیار کمک می کند. جنس قیچی از فولاد ضد زنگ اصل ژاپن است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست قیچی آرایشگری جاول Joewell S2 Shear, Thinner & Texturizer Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ست قیچی آرایشگری جاول Joewell S2 Shear, Thinner & Texturizer Kit  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
شامل سه قیچی ، کیف نکهداری.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم