برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری جاول حرفه ای Joewell Blu 5.75" Professional Shear & Free Flairosol Spray Bottle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری جاول حرفه ای Joewell Blu 5.75" Professional Shear & Free Flairosol Spray Bottle کد 10890 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
19,942,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری جاول حرفه ای Joewell Blu 5.75" Professional Shear & Free Flairosol Spray Bottle از جنس فولاد اصل ژاپنی ساخته شده است که فوق العاده محکم و با دوام است. این فولاد ضد زنگ و دارای طول عمر بالایی است. قیچی کوتاهی مو جاول سری آبی بسیرا تیز است و برای برش موها با بهترین کیفیت کاربرد دارد. حالت ارگونومیک این قیچی آن راب رای استفاده مستمر و طولانی مدت مناسب ساخته است. پوشش نازکی از تیتانیوم نیز بر روی بدنه و تیغه استیل این قیچی کشیده شده است. محصول فوق به همراه یک اسپری و کیف نگهداری ارائه می شود. دستگیره قیچی روکش پلاستیکی است و بسیار راحت در دست قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری جاول حرفه ای Joewell Blu 5.75" Professional Shear & Free Flairosol Spray Bottle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  قیچی آرایشگری جاول حرفه ای Joewell Blu 5.75" Professional Shear & Free Flairosol Spray Bottle  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
با پوشش تیتانیوم. ضد زنگ. همراه با اسپری رایگان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم