برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو فیلیپس Philips HP8656 Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو فیلیپس Philips HP8656 Hair Curler کد 1496 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو فیلیپس Philips HP8656 Hair Curler دارای پوشش سرامیکی است که از آسیب دیدن موها جلوگیری کرده و آن‌ها را به طور طبیعی خشک می‌کند و هم چنین دارای سیستم نرم کننده یونی نیز است.
HP8656 دارای قابلیت تنظیم در 3 دما بوده و فرهایی با سایز 38 میلی متر را ایجاد می کند و دارای دکمه ی خاموش و روشن نیز است.
حالت دهنده HP8656 مزیت های دیگری از قبیل: سری متمرکز کننده جریان هوا - حجم دهنده برای حجیم تر کردن ریشه موها- فناوری EHD که باعث انتشار یکنواخت گرما می شود- برس صاف با پوشش سرامیکی دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد حالت دهنده مو فیلیپس HP8656 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حالت دهنده مو فیلیپس Philips HP8656 Hair Curler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده موی اورجینال باقیمت  مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
طول سیم
2متر
سایر ویژگی ها
دارای سیستم نرم کننده یونی-قدرت 1000 وات - برس 38 میلی متری - برس جمع شدنی برای تبدیل برس به حالت دهنده و فر کردن موها - سری متمرکز کننده جریان هوا - دارای حجم دهنده - برس صاف؛ با پوشش سرامیکی - فناوری EHD که باعث انتشار یکنواخت گرما میشود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم