برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو فیلیپس فر کننده و صاف کننده مو Philips Easy Natural Curler BHH777

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو فیلیپس فر کننده و صاف کننده مو Philips Easy Natural Curler BHH777 کد 19540 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,868,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو فیلیپس Philips Easy Natural Curler BHH777 سبک و جمع و جور با طراحی ایمن در برابر حرارت است و دارای صفحات سرامیکی با سایز متوسط 20*70 سانتی متر می باشدکه با گیره و حلقه تک لمسی کار حالت دهی موها را به راحتی در زمان کم انجام می دهد و به راحتی فرهای طبیعی زیبایی ایجاد می کند، حالت دهنده مو فیلیپس BHH777 حالت صاف و فر را فقط با یک کلیک انجام می دهد و دارای طراحی لاله مانند برای محافظت پوست است.
حالت دهنده مو فیلیپس BHH777 دارای طول سیم 1.8 متر، ولتاژ 110-240 V، فرکانس 50-60 هرتز است که برای زمان گرم شدن 30 ثانیه نیاز دارد و درجه حرارت 200 درجه سانتیگراد از نوع بخاری PTC پشتیبانی می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده مو فیلیپس BHH777 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی حالت دهنده ارشاکوحالت دهنده مو فیلیپس Philips Easy Natural Curler BHH777/03 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط
بیشینه‌ دما
200 درجه سانتی گراد
طول سیم
1.8 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم