برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss BABV2RE Professional Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss BABV2RE Professional Hair Dryer کد 11092 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss Pro Hair Dryer BABV2RE یک سشوار حرفه ای بسیار زیبا همراه با قابلیت های متعدد که نه تنها از نظر فنی در رده ی موفقی قرار دارد و می تواند در هم نوعان خودش رقیب خوبی باشد بلکه ازنظر حفظ سلامت و زیبایی مو که امروزه برای همه افراد یک موضوع بسیار مهم به شمار میرود هم بسیار مناسب و موفق میباشد.
سشوار نقش بسیار مهمی در موهای شما دارد به همین علت یک سشوار خوب باید ویژگی های خاصی هم داشته باشد که یکی از آن ها براق کردن مو،حالت دادن به موها و حتی تقویت موهاست که همه ی این اعمال را سشوار بابلیس با خود به همراه دارد و شما به راحتی می توانید به آن اعتماد کنید.
دومین ویژگی موتور یک سشوار است که در سشوار حرفه ای بابلیس از موتور AC استفاده شده است این بدین معناست که شما می توانید یه صورت مکرر از سشوار Babyliss استفاده کنید و تا هرزمان سشوار خود را روشن بگذارید و با راحتی موهای بلند خود را سشوار کنید به همین دلیل است که سشوار حرفه ای BABV2RE برای زنان و آرایشگران حرفه ای بسیار مناسب است.
دکمه های تنظیم حرارت سشوار بابلیس به شما کمک می کند که انواع مو را از جمله خشک،مرطوب و ... را به راحتی سشوار و حالت دار کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سشوار بابیلیس BABV2RE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss BABV2RE Professional Hair Dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2200 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
تیتانیوم
سرعت پرتاب باد
95 کیلومتر بر ساعت
تقویت کننده‌ی توربو
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2.8 متر
سایر ویژگی ها
دارای موتور طراحی شده توسط شرکت Ferrari / دارای دو حالت سرعت و سه حالت حرارت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم