برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست سشوار و اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straghtener + Hair Dryer 5514PSDE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست سشوار و اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straghtener + Hair Dryer 5514PSDE کد 20551 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,108,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست سشوار و اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straghtener + Hair Dryer 5514PSDE ابزار آرایش مو با کیفیت، کاربردی و شیک با جذاب ترین و پیچیده ترین ظاهر طراحی شده است. سشوار بابیلیس 5514PSDE با کارایی بالا با موتور قدرتمند برای خشک کردن فوق العاده سریع و اتو مو نتایج صاف، براق و بدون وز را ارائه می دهد ست اتو مو و سشوار بابیلیس مدل 5514PSDE مناسب برای هر نوع مو برای محافظت بیشتر در برابر حرارت است .سشوار  5514PSDEاز بابیلیس 2300 واتی می باشد وکنترل موخوره یونی، فناوری تورمالین-سرامیک، 3 تنظیم حرارتی / 2 سرعت به علاوه شات خنک، فیلتر عقب قابل جابجایی، نازل متمرکز کننده باریک، سیم برق 2.2 متری را دارا می باشد.

اتو مو 5514PSDE بابیلیس تا دمای 235 درجه سانتیگراد، صفحات تورمالین-سرامیکی، 6 تنظیم حرارت دیجیتال، آماده استفاده در 30 ثانیه، دکمه روشن/خاموش، ولتاژ چندگانه، سیم چرخان 2 متر دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار بابیلیس واتو مو 5514PSDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو ست سشوار و اتو مو بابیلیس Babyliss Hair Straghtener + Hair Dryer 5514PSDE را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2300 وات
حلقه آویختن
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم