معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند ” کلوین کلین”

“ایسکِیپ”

۱

 

buy

 

زنانه

رایحه این عطر زنانه و رمانتیک است و در آن سعی شده است بیشتر از نتهای خاص دریایی استفاده شود. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از گل بابونه، سیب، لیچی، ماندارین. در نت میانی از رز، آلو و هلو استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل ترکیبی است از اسطوخودوس، و چوب صندل. این عطر در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است.

  • ” اِسکِیپ”

۲

 

buy

مردانه

رایحه این عطر آرام بخش است و سرشار از نت گیاهان سبز است. این عطر در سال ۱۹۹۳ توسط ” استیو دِمِرکادُ” طراحی و به بازار عطر معرفی شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از اکالیپتوس، خربزه، سرو کوهی، گریپ فروت، مانگو و ترنج است. در نت میانی از رزماری، سرو، نوعی چوب خوشبو به نام فیر، مریم گلی و نتهای درایی استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی از چوب صندل، عنبر، نعناع هندی، گلسنگ و وتیوِر است.

  • “اِتِرنیتی”

۳

 

buy

 

این عطر یکی از عطرهای موفق برند ” کلوین کلِین” است که به عنوان سمبلی از ازدواج طراحی شده است. در رایحه این عطر سعی شده است تا از نمادهای عشق، خانواده و دوستی استفاده شود. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از لیموو نت های سبز که به همراه نتهای بنفشه، زنبق وحشی استفاده شده اند. از نتهای تند میخک به همراه نتهای گل در نت میانی استفاده شده است. در نت پایانی نیز ترکیبات پودری گل آفتابگردان، چوب صندل بنفش و مشک استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۸۸ توسط ” سوفیا گروژمان” طراحی شده است.

  • ” اِتِرنیتی”

۴

Buy-Now-button

مردانه

این عطر ورژن مردانه عطر ” اِتِرنیتی” است  که در سال ۱۹۹۰ میلادی به بازار عرضه شده است. طراحی این عطر بر عهده ” کارلوس بنایم” بوده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از اسطوخودوس، ماندارین، ترنج و لیمو. در نت میانی از هل، زنبق، شکوفه های پرتقالف توت ژونی|ر، یاس، سرو کوهی ، زنبق وحشی و شمعدانی استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی است از عنبر، مشک، وتیوِر و چوب رز برزیلی.

  • ” کلوین کلین اترنیتی ۲۵ انیورساری ادیشن فور مِن”

۵

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر به افتخار ۲۵ امین سالگرد تاسیس برند ” کلوین کلین” مخصوص استفاده آقایان طراحی و تولید شده است. همچنی ورژن زنانه این عطر نیز همزمان با ورزن مردانه اش تولید شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از ماندارین، اسطوخودوس، گیاهان سبز و گیاهان خوشبو. در نت میانی نیز از ترکیباتی مثل ریحان، یاس، سرو کوهی و نارنگی استفاده شده است. نت پایانی این عطر ترکیبی است از نتهای چوبی مثل چوب رزف سدر و وتیوِر به همراه نتهای گرم عنبر. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار عطر موجود است. این عطر رد سال ۲۰۱۴ میلادی باز تولید شده است.

  • ” اِتِرنیتی ۲۵ انیورسری ادیشن فور وُمَن”

۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر مانند ورژن مردانه اش به افتخار ۲۵ امین سالگرد تاسیس برند ” کلوین کلین” تولید شده است. رایحه این عطر رمانتیم لست و سرار از نتهای گل مانند فرزیا، سرو کوهی و ماندارین در نت ابتدایی است. در نت میانی از زنبق وحشی، زنبق سفید و دفودایل استفاده شده است. نت پایانی این عطر نیز ترکیبی از چوب صندل، عنبر و نعناع هندی است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در سال ۲۰۱۴ میلادی به بازار آمده است.

 

  • ” آکوآ اِترنیتی فور مِن”

۷

 

buy

مردانه

این عطر مردانه با همکاری برند ” سی کِی”و ” کُتی” طراحی شده است و از سال ۲۰۱۰ به فروشگاههای عطر عرضه شده است. در تبلیغات این عطر از چهره ” بِن هیل” هنرپیشه نقش سوپر مَن استفاده شده است. رایحه این عطر سمبلی از مدرنیته، مردانگی، غیر رسمی بودن است و در آن از نتهای چوبی بیشتر استفاده شده است. نت ابتدایی ” اترنیتی آکوآ فور مِن” در نت ابتدایی شامل خیار طلایی، مرکبات، نیلوفر و برگهای سبز است. نت میانی این عطر شامل فلفل سیچوان، پلام و اسطوخودوس است. در نت پایانی این عطر نیز از چوب صندل، چوب گایاک، نعناع هندس و مشک استفاده شده است. این عطر از ماه اپریل سال ۲۰۱۰ در اندازه های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آّب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” اترنیتی آکوآ فور وُمَن”

۸

 

buy

زنانه

ین عطر نیز مانند ورژن مردانه اش، محصولی است از همکاری برند ” کلوین کلین” و کمپانی ” کُتی”. این عطر دو سال بعد از تولید ورژن مردانه اش یعنی در سال ۲۰۱۲ میلادی به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر مردن است و در پوششی از نتهای غیر رسمیف جذاب و مرموز قرار گرفته است. مشخصه اصلی رایحه این عطر طراوت، شادابی و استفاده از نتهای چوبی در کنار نتهای گل است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از سیب، خیار، زردآلو و گلهای کم یاب سفید. ترکیبی از نتهای گلهای سفید مثل یاس، گل تیاره، گاردنیا و مگنولیا در نت میانی استفاده شده اند. بذای نت پایانی نیز از چوب، سدر و مشک استفاده شده است. در تبلیغات این عطر از جهره دو هنرپیشه معروف ” بن هیل” و ” ادیتا ویلکِویکویت” استفاده شده است. این عطر در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر از سال ۲۰۱۲ در بازار موجود است.

  • ” اترنیتی فور مِن سامر ۲۰۱۱”

۹

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر سرشار از تازگی و طراوت است. نت ابتدایی آن شامل ترکیب مرکبات و نعناع، هل، هندوانه و نتهای دریایی است. در نت میانی از میوه ستاره ای،صمغ زرد و زنبق وحشی استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی است از سدر، نعناع هندی و عنبر. شیشه این عطر با طرحهای برگهای سبزو اشعه های خورشید طراحی شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

” اترنیتی فور مِن سامر ۲۰۱۲”

 

۱۰

Buy-Now-button

 

رایحه این عطر خنک و جذاب است و سعی شده است در آن از رایحه هایی استفاده شود که سمبلی از عشق هستند. نت ابتدایی این عطر شامل خربزه، توت ژونیپرو بابونه است. نت میانی شامل برگهای سدر، سنبل، میموسا و برگ بنفشه است. برای نت پایانی نیز نعناع هندی، عنبر، مشک و چوب گایاک در نطر گرفته شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل از سال ۲۰۱۲ میلادی در بازر موجود است.

  • ” اترنیتی فور مِن سامر لیمیتِد ادیشن ۲۰۱۳”

 

۱۱

 

buy

 

در رایحه این عطر از نتهای دریایی به همراه نتهایی که سمبل عشق هستند استفاده شده است. نت ابتدیی این عطر شامل ترکیبی از نارنگی و نتهای آرامبخش است. برای نت میانی از جلبک دریایی استفاده شده است. نت پایانی نیز ترکیبی از نوعی چوب خوشبو است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • “اترنیتی فور مین سامر ۲۰۱۴”

۱۲

buy

 

مردانه

این عطر در ادامه تولید عطرهای مردانه سری ” سامر” تولید شده است. سعی شده است تا رایحه این عطر به گونه ای طراحی شود که سمبلی از آرامش، و روزهای استراحت در ساحل دریا باشد. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از توت ژونی|ر، گلابی و هندوانه است. رایحه میانی که بسیار آرامبخش است ترکیبی است از هلف اسطوخودوس و آویشن. در نت پایانی نیز از عنبر، چوب صندل و مشک استفاده شده است. شیشه این عطر به رنگ آب طراحی شده است. ” اترنیتی فور مِن سامر ۲۰۱۴ ” در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی تولید شده است.

  • ” اترنیتی فور مِن سامر ۲۰۱۵”

۱۳

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر ارامبخش و سرشار از لطافت و تازگی است. نت ابتدایی این عطر شامل نتهای دریایی است. نت میانی شامل برگ انجیر است و برای نت پایانی نیز نوعی چوی خوشبو در نظر گرفته شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

.

  • ” ارتنیتی فور مِن سامر ۲۰۱۶”

 

۱۴

Buy-Now-button

مردانه

در ادامه تولید عطرهای سری ” سامر” توسط برند ” کلوین کلین” این برند تصمیم به تولید عطر ” اترنیتی فور مین سامر ۲۰۱۶” دارد. گفته می شود که پایه نتهای این عطر  کریستال و آب است و از نتهایی که سمبل نور خورشید و سایه خورشید هستند نیز استفاده می شود. “اترنیتی فور مین سامر ۲۰۱۶” سرشار از ترکیب نتهای پر طراوت و هنک است. در نت ابتدایی این عطر از اسطوخودوس، ترنج و لیمو  استفاده شده است. نت میانی این عطر شامل نمک دریایی، سرو و ریحان است. در نت پایانی نیز از سدر، عنبر و مشک استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” جین مارک چایلان ” است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار عرضه خواهد شد.

  • ” اترنیتی لاو”

۱۵

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در سال ۲۰۰۴ به تعداد محدودی به بازار عطر عرضه شد. ترکیبات بکار رفته در رایحه این عطر شامل نتهای گل است. در نت ابتدایی این عطر از زنبق وحشی، زنبق و کلِمنتین استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از گلهایی مثل رز، یاس و زنبق آبی است. نت پایانی که رایحه این عطر را بسیار نرم و لطیف کرده است سرشار از نتهای گرم مثل چوب صندل و مشک است.

 

  • ” اترنیتی مُمِنت”

۱۶

 

buy

زنانه

رایحه این عطر کلاسیک است اما برای خانمهای شیک و مدرن طراحی شده است. در رایحه این عطر از نتهای پر طراوت و آرامبخش استفاده شده است. این عطر سمبل یکی شدن دو روح عاشق است. نتهای استفاده شده در رایحه این عطر شامل لیتچی، شکوفه انار، زنبق آبی، گلهای صورتی، گیاهان سبز، مشک و چوب استفاده شده است. “اترنیتی مومینت” در سال ۲۰۰۴ میلادی تولید شده است و طراحی آن بر عهده ” هری فرمونت” و ” ژاکواِس کاوالیِر” بوده است.

  • ” اترنیتی نایت”

۱۷

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر تلفیقی از رایحه دو عطر اصلی ” اترنیتی  سال ۱۹۸۸” و “اترنیتی سال ۱۹۹۰” است که در سال ۲۰۱۴ میلادی با نام های ” اترنیتی نایت” و اترنیتی نایب فور مِن” تولید شده است. رایحه این عطر خامه ای و سرشار از رایحه گل است. در نت ابتدایی این عطر از فلفل صورتی، کواِستِچ و نوعی میوه به نام “اِلدِربری” استفاده شده است. نت میانی این عطر سرشار از نتهای مشک، چوب صندل و دانه های تونکا است. در تبلیغات این عطر از مدل معروف ” کریستی تورلینگ تون” استفاده شده است. این مدل اصلی ترین مدل تبلیغاتی این عطر است. عکاس تبلیغاتی این عطر نیز همسر ” کریستی” یعنی ” اید برنز” است.

  • “اترنیتی نایت فور مِن”

۱۸

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر به صورت آب ارایشی تولید شده است و رایحه آن بر پایه نتهای چوبی است. نت ابتدای این عطر شامل  هل، پاپریکا و پالم است. در نت میانی این عطر از نتهای آرامبخشی مثل سرو کوهی، اسطوخودوس و برگهای بنفشه استفاده شده است. نت پایانی این عطر نیز سرشار از نتهای چوب صندل، سدر و وتیوِر است. مدل تبلیغاتی این عطر نیز ” کریستی ترلینگتون” است و عکسهای تبلیغاتی این عطر نیز توسط همسرش یعنی ” اِد برند” تهیه شده است.

  • “اترنیتی نو فور مِن”

۱۹

 

Buy-Now-button

 

مردانه

این عطر از مجموعه ” اترنیتی نو” است که از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. ۲۵ سال بعد از تولید اولین عطر “اترنیتی” ، عطر “اترنیتی نو فور مِن” به بازار عطر عرضه شده است. این عطر مردانه با همکاری ” آی اِف اِف” طراحی شده است و شاما ترکیب نتهایی مثل زنجبیل تند، آب نارگیل و میوه ستاره ای ، سدر، نعناع هندی، سدر مراکشی، دانه های تونکا و وانیل ماداگاسکار است. در تبلیغات این عطر از زوج جوان و هنرمند ” ژاسمین توکس” و ” توبیانز سُرِنسِن” استفاده شده است. کارگردانی ویدیوی تبلیغاتی این عطر بر عهده ” داریوش خنجی” بوده است.

  • ” اترنیتی نو فور ویمِن”

۲۰

Buy-Now-button

 

زنانه

این عطر در حدود ۲۷ سال بعد از تولید عطر ” اترنیتی” طراحی و به بازار عرضه شده است. ” اترنینی نو فور ویمِن” ورژن زنانه  عطر “اترنیتی نو فور مِن” است که توسط ” آن گاتلیِب” طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل لیتچی و آب میوه های خاص استفاده شده است. برای نت میانی نیز ترکیب گیاهان کم یاب، شکوفه های هلو و گلبرگهای شکوفه پرتقال در نظر گرفته شده است. نت پایانی این عطر شامل عنبر و مشک است. این عطر در انداهز ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. در تبلیغات این عطر نیز زوج هنری ” ژاسمین توکس” و ” توبیانز سُرِنسِن”  با برند “کلوین کلین” همکاری داشته اند.

  • ” اترنیتی پرپل ارکید”

۲۱

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر سرشار از نتهای چوب، گل و مشک است. طراحی این عطر بر عهده ” پاسکال گااورین” و ” صوفی گروژمان” بوده است. نت ابتدایی این عطر شامل نتهای گا، میوخ و نتهای گیاهان سبز به همراه زنبق آبی است. نت میانی ترکیبی از آلو، فرزیا، هلوی سفید، آفتابگردان، و ارکیده است. برای نت پایانی نیز ترکیب نتهای چوبی به همراه بادام و مشک در نظر گرفته شده است. این عطر محصول سال ۲۰۰۳ میلادی است.
“اترنیتی رز بلاش”

 

۲۲

Buy-Now-button

زنانه

برند “کلوین کلین” با تولید این عطر توجه دوباره ای به عطر ” اترنیتی رز بلاش” داشته است. البته اینبار رنگ شیشه قرمز است. این عطر نمادی از عشق است. نتهای گلف و نت اصلی عطر ” اترنیتی کلاسیک” در این عطر استفاده شده است. ” اترنیتی رز بلاش” در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر عرضه شده است.

  • “اترنیتی سامر”

۲۳

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر ملایم است و در ان از نتهای ملایم بنفشه و یاس به همراه لیمو، زنبق آبی، گاردنیا، نیلوفرف برگ انجیر و میموسا استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۵ میلادی به همراه ورزن مردانه اش به بازار عطر مرعفی شده است. “اترنیتی سامر” در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا