معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

5 عطر پرفروش زنانه لالیک مناسب فصول گرم

بهتر است با فرارسیدن فصول گرم نیز به تغییر عطر خود از گرم به سرد و ملایم نیز فکرکنیم.برند لالیک یکی از برندهای مشهور فرانسوی که بخاطر طراحی شیشه های عطر کم نظیر خود نیز طرفداران بسیاری را دارد یکی از برندهایی محسوب می شود که تنوعی از عطرهای زنانه سرد و ملایم را دارد که همین می تواند انتخاب وسیعی در اختیار بانوانی قرار دهد که تصمیم به تعویض و ایجاد تغییر و تحول در استفاده از عطر خود در فصل گرم را دارند.به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب از ارشاکو با ما همراه شوید تا با 5 عطر پرفروش زنانه لالیک پیشنهادی ما اشنا شوید.

 

عطر زنانه لالیک ساتین

لالیک-ارشاکو

عطر زنانه لالیک ساتین عطر چوبی شرقی محسوب میشود که رایحه ای ملایم و شیرین دارد.عطرزنانه لالیک ساتین در سال 2013 روانه بازار شد.عطر زنانه لالیک ساتین توسط Nathalie Lorson ساخته شد .عطر Lalique Satine for Women  برای همه فصول مناسب است.عطرزنانه لالیک ساتین ماندگاری طولانی دارد و ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه بالایی :یاسمن-روناسیان-گل آفتاب پرست
رایحه میانی :فلفل قرمز- دانه تونکا -وانیل
رایحه پایه :نعناع هندی- چوب صندل سفید -خس خس

 

عطر زنانه لالیک آزالی

 

ازالی-ارشاکو

عطر زنانه لالیک آزالی Lalique Azalee در سال 2014 روانه بازا عطر و ادکلن شد.عطرزنانه لالیک آزالی رایحه ای ملایم و شیرین دارد.لالیک آزالی ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه بالایی :ترنج- فریزیا -هلو
رایحه میانی :روناسیان- یاس-رز
رایحه پایه :مشک- نعناع هندی- چوب صندل سفید

 

عطر زنانه لالیک له بایسر

لالیک

عطر زنانه لالیک له بایسر محصول کشور فرانسه است که در سال 1999 توسط لارنت برایر Laurent Bruyere طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر زنانه لالیک له بایسر رایحه ای ملایم و شیرین دارد و مناسب جهت استفاده روزانه میباشد.رایحه عطر زنانه لالیک له بایسر با نت های بنفشه،گل یاسمن و انگور فرنگی سیاه آغاز و به نت های مشک،عنبر،چوب صندل و سرو ختم میشود.

 

عطر اسپرت لالیک الگانس انیمال

 

لالیک-اسپورت

 

عطر اسپرت لالیک الگانس انیمال در سال 2014 با رایحه ی غالب چوبی تولید و به بازار عرضه گردید . عطر الگانس انیمال با رایحه ی تند و ملایمی که دارد مناسب زوج هایی می باشد که دوست دارند از یک رایحه ی مشابه استفاده کنند . عطر Elegance Animale در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی هلو و گل شمعدانی می باشد در نت میانی به رایحه ی یاسمن بزرگ گیا و گل رز می رسد و در انتها به رایحه ی چوب صندل و چرم ختم می شود . عطر الگانس انیمال در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود میباشد.

عطر الگانس انیمال رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : هلو – گل شمعدانی – زعفران

رایحه ی ثانویه : درخت گل حنا – یاسمن بزرگ گیا – گل رز

رایحه ی پایه : چوب صندل – چرم

 

عطر زنانه لالیک لیوینگ لالیک

 

اسپورت-ارشاکو

 

عطر زنانه لالیک لیوینگ لالیک در سال 2015 با رایحه ی غالب چوبی تولید و به بازار عرضه گردید و با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده ای که دارد بهترین انتخاب برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی می باشد . عطر Lalique Living Lalique در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی ترنج و نعنا می باشد در نت میانی به رایحه ی زنبق و گل رز می رسد و در انتها به رایحه ی چوب کشمیری و وتیور ختم می شود . عطر لیوینگ لالیک برای خانم های شیک پوشی که همواره به دنبال بهترین ها هستند طراحی شده است

عطر Lalique Living Lalique رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : ترنج – اسطوخودوس – نعنا

رایحه ی ثانویه : زنبق – گل رز – دانه جوز هندی – فلفل سیاه

رایحه ی پایه : چوب کشمیری – چوب صندل – وتیور – لوبیا تونکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا