معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

ماندگاری رایحه عطر با اسپری کردن در این ۷ نقطه

مسلما خواسته همه این است که وقتی از عطری استفاده می­کنند رایحه آن را تا تمام روز با خود داشته باشند. اما خیلی از ما نمی دانیم که در پشت رایحه هر عطر چه دانش و اطلاعات خاصی نهفته است. بر اساس یافته­ها محل اسپری کردن عطر در ماندگاری رایحه آن  نقش مهمی دارد. تا قبل از خواندن این مطلب من هم مانند بسیاری، نمیدانستم که در باید در چه نقاطی عطر را اسپری کنم .  اما بعد از خواندن این مطلب متوجه شدم که برای اینکه رایحه عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد بهتر است آنرا در نقاط خاصی اسپری کنم. اگر شما هم دوست دارید این نقاط را بشناسید، پیشنهاد می­کنم این مطلب را تا آخر بخوانید:

  • مو:

مو ها یکی از محل­های مناسب برای اسپری کردن عطر هستند. من خودم به شخصه عطر را در قسمت بالای سر جایی که رویش مو از آنجا شروع شده اسپری می­کنم. چون در طول روز موهایتان را نمی­شویید، بنابراین رایحه عطر تا ساعات پایانی روز ماندگار خواهند بود. با اسپری کردن عطر در این نقطه هر موقع کسی از کنار شما رد می­شود، حتما متوجه رایحه عطر شما خواهد شد!

 

نقاط اسپری عطر
نقاط اسپری عطر

 

  • پشت گوش:

بر اساس یافته­های دانشمندان، پشت گوش نقطه ای است که در آن پالس وجود دارد، و برای همین نقطه مناسبی برای اسپری کردن عطر است. به دلیل ضربان قلب، ترکیبات بکار رفته در عطر فعال می­شود و برای همین رایحه عطر در تمام طول روز شما را احاطه خواهد کرد. ممکن است نخواهید عطر را مستقیما پشت گوش برنید برای همین می­توانید مقداری از عطر را روی نوک انگشتتان بزنید و سپس با انگشت به پشت گوشتان بزنید.

 

نقاط اسپری عطر
نقاط اسپری عطر

 

  • روی گودی بازو

گودی بازو هم یکی دیگر از نقاطی است که پالس در آن وجود دارد. خیلی از مردم عادت دارند که عطر را روی مچ دست خود اسپری می­کنند اما نکته مهم ایت است که وقتی دستتان را در طول روز میشوییدف رایحه عطر از بین می­رود. پس بهتر است به جای اسپری کردن عطر روی مچ، انرا در داخل بازویتان اسپری کنید و در تمام طول روز رایحه عطر را با خود داشته باشید.

  • پشت زانو

شاید حتی تصورش رو نکنید که بتوانید عطر را روی پاهایتان اسپری کنید. اما باید بگویم که پشت زانو هم یکی از نقاط بدن است که در ان قسمت پالس وجود دارد و این پالس باعث فعال شدن نت­های بکار رفته در رایحه عطر می­شود. خانم­هایی که عادت به پوشیدن دامن دارند، پشت زانو یکی از بهترین نقاط برای اسپی کردن عطر برای آنها است. حتی وقتی شلوار هم می­پوشید، استفاده از عطر در این نقطه مناسب است.

  • قفسه سینه

قفسه سینه جایی است که معمولا با لباس پوشیده می­شود، و همین­ کار باعث می­شود که گرمای این قسمت بیشتر بشود و همین گرما باعث فعال شدن نت­های رایحه عطر می­شود و پخش رایحه عطر بیشتر می­شود و افراد در اطراف شما متوجه رایحه عطرتان خواهند شد.

  • وسط گلو

حتما شنیده­اید که اسپری کردن عطر روی گردن باعث می­شود پخش رایحه بیشتر شود. بله درست است اما بهترین نقطه برای اسپری کردن عطر، وسط گلو است. چون این نقطه هم  دارای پالس است و لازم نیست که دیگر بگویم این ژالس چه کمکی به پخش رایحه عطر می­کند. اما اگر می­خواهید متوجه شوید که دقیقا در کدام قسمت باید عطر را اسپری کنید، کافی است انگشتان خود را روی گردنتان بگذارید و به سمت بالا و پایین ماساژ دهید تا بالاخره ف پالس این قسمت از بدن را حس کنید. نقطه ای که این پالس را دارد دقیقا همام نقطه­ای است که باید عطر را اسپری کنید.

 

نقاط اسپری عطر
نقاط اسپری عطر

 

  • روسری:

اما روسری هم یکی دیگر از جاهایی است که بر ای اسپری کردن عطر بسیار مناسب است و رایحه عطر تا زمانی که انرا بشویید در آن قسمت باقی خواهد ماند. البته نسبت به چرب بودن عطرتان مطمین شوید، چونروغن موجود در برخی از عطرها زیاد است و اگر بر روی لباستان استفاده کنید، باعث ایجاد لکه بر روی لباس می­شوند و این روغن ممکن است برای همیشه روی لباستان جا خوش کند. اگر دیدی عطرتان چرب است، بهتر است عطر را در هوا در نزدیکی خود اسپری کنید و از آن رد شوید. با این روش مولکولهای عطر که در هوا معلق هستند بر روی لباس و بدنتان می­نشینند و قسنت بیشتری از بدن و لباستان را پر می­کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا