معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 عطر جدید برند پرشس لیکویید (Precious Liquid)

همانطور که در مقاله قبلی گفته شد برند نوپای پرشس لیکوئید به تازگی و در سال 2017 تعداد 9 عطر را معرفی کرده است که از بین آنها به بررسی سه عطر پرداختیم و در اینجا قصد داریم سه عطر دیگر را معرفی کنیم .با ارشاکو همراه باشید تا این کالکشن را به پایان برسانیم .

چهارمین عطر برند پرشس لیکوئید عطر زنانه و مردانه برگاموت (Bergamote) میباشد که از عضوی از کالکشن پیور این برند است .این عطر در گروه بویایی مرکبات جای میگیرد و حاوی نت های مشک ،بهارنارنج ،گالبانوم ،برگاموت و لیمو میباشد .نت غالب در این عطر برگاموت (ترنج) و لیمو میباشد که در کنار گالبانوم (عضوی از خانواده رزین ها) ماندگاری بالایی پیدا کرده است و اگر به دنبال عطر مردانه با ماندگاری بالا هستید ما این گزینه را به شما پیشنهاد میکنیم .

پنجمین عطر از برند پرشس لیکوئید و از خانواده پیور عطر زنانه و مردانه ماندارین (Mandarine) میباشد .این عطر در گروه بویایی میوه ای – آروماتیک جای میگیرد و حاوی نت های مشک ،چوب های قیمتی ،ریواس ،صمغ درخت مرمکی و پرتقال ماندارین ایتالیایی میباشد .رایحه غالب در این عطر ماندارین است که از بهترین مکان ممکن در دنیا برای پرورش ماندارین تهیه شده است .وجود ریواس در این عطر رایحه را کمی به سمت میوه ای و گس هدایت میکند که جالب و هیجان انگیز به نظر میرسد .

ششمین عطر  برند پرشس لیکوئید از خانواده پیور عطر زنانه و مردانه نیرولی ماسک (Neroli Musk) میباشد .این عطر در گروه بویایی مرکبات جای میگیرد و حاوی نت های مرکبات ،چوب صندل ،بهارنارنج و مشک میباشد .رایحه غالب این عطر بهارنارنج و مشک است که در کنار هم ترکیبی ملایم و جذاب را به وجود آورده اند .

عطرهای معرفی شده از برند پرشس لیکوئید توسط یکی از موسسان این برند به نام ریچارد هرپین طراحی شده .ریچارد هرپین در زمینه طراحی عطر سالهاست فعالیت دارد و طراحی هایی از برندهای مطرح مانند آون ،مارک جاکوبز ،کالوین کلین و … را انجام داده است .عطرهای برند پرشس لیکوئید در حجم های 50 و 75 میل و همچنین عطرهای جیبی 10 میل با غلظت ادو پرفیوم در بازار جهانی موجود میباشند .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا