معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 عطر دیگر از کالکشن جدید کارون به نام کارون پاریس (Carven Paris)

در اینجا قصد داریم به معرفی عطر و ادکلن های دیگر از کالکشن کارون بپردازیم که در مقاله قبلی دو مورد آنها را بررسی کردیم .

سومین عطر از کالکشن جدی کارون عطر زنانه پاریس بنگلور کارون (Paris Bangalore Carven) نام دارد که درگروه بویایی ادویه ای و شرقی جای میگیرد .این عطر حاوی نت های اولیه زعفران و ادویه میخک ،نت های میانی وانیل و بلسام تولو و نت های پایانی عنبر ،چوب صندل و لوبیای تونکا میباشد .به درستی این عطر در جایگاه مناسبی قرار گرفته و رایحه ای بسیار شرقی دارد .به تدریج که از زمان اسپری کردن آن میگذرد از نت های شرقی فاصله گرفته و به یک قلب تپنده ملایم میرسیم سپس به سمت ماندگاری بی نهایت با نت های پایانی حرکت میکنیم .

چهارمین عطر کارون عطر زنانه پاریس ماسکت کارون (Paris Mascate Carven) نام دارد که در گروه بویایی گلی – شرقی جای میگیرد .این عطر حاوی نت های اولیه تخم گشنیز و نارنج ،نت های میانی نعنای هندی ،رز و شمعدانی و نت های پایانی عنبر ،وانیل و لوبیای تونکاست .با پیشروی به سمت نت های میانی از شیرینی و ترشی نارنج کاسته شده و به سمت ملایمت بیشتری میرویم و در نهایت با نت هایی گرم و شیرین مواجه میشویم .کارون همواره به دلیل تولید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه بوده است و اینبار نیز قدرت خود را در یک کالکشن جذاب به نمایش گذاشته است .

پنجمین عطر این کالکشن عطر زنانه پاریس ایزمیر کارون (Paris Izmir Carven) نام دارد که در گروه بویایی گلی – شرقی جای دارد .این عطر حاوی نت های فریزیا و برگاموت ،نت های میانی صمغ مرمکی و رز و نت های پایانی نعنای هندی ،بنزوئین و چوب صندل است .رایحه آن با نت های شیرین و ملایم آغاز میشود و به سمت نت های میانی ملایم تر پیش میرود سپس در نت های پایانی ثابت میماند تا به انتها برسد .

هر سه عطر معرفی شده در حجم های 100 میل با غلظت ادو پرفیوم به بازار جهانی عرضه شده اند و از نظر طراحی شیشه نیز شکلی ساده با ترکیب رنگ جالب مایع عطر دارند .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا