معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۷ عطر زمستانی با رایحه توت

کی گفته که عطرهایی با رایحه توت فرنگی را در زمستان نمی­توان استفاده کرد؟ اگر عطری دارید که رایحه توت دارد ولی ملایم نیست و رایحه لیمو کمتر در آن بکار رفته، پس دلیلی ندارد که برای فصل پاییز به دنبال عطر جدید بگردید و از عطرتان استفاده نکنید. شما از حعطرهایی با رایحه توت هم می­توانید در پاییز استفاده کنید به شرطی که خیلی ملایم نباشد و رایحه ان کمی سنگین باشد. در این مقاله قصد داریم تا با شما در ورد ۷ عطر پاییزی با رایحه توت صحبت کنیم.

 

  • مارک جاکوب دات

 

۱۱

 

buy

 

این عطر محصول برند “دِزی است”. همانطور که می­دانید عطرهای این برند بیشتر تابستانی هستند اما این یکی یعنی “دات” واقعا پاییزی است. رایحه این عطر سبک است اما در عین حال نوعی سنگینی مناسب با فصل پاییز را هم دارد. استفاده از نت توت در این عطر، به آن رایحه­ای گرم بخشیده است.

 

  • هانایی موری باتِر فیلای

 

هانایی موری باتِر فیلای

 

 

Buy-Now-button

 

این عطرف عطر جدیدی نیست در واقع حدود سالهای ۱۹۹۶ طراحی و به بازار عرضه شد اما با اینحال هنوز یکی از پرطرفدارترین عطرها است. در این عطر از نت توت فرنگی استفاده شده است که آنرا بشیار جذاب و خواستنی کرده است. این عطر برای فصل پاییز بسیار مناسب است اگرچه برخی عقیده دارند که رایحه آن برای فصل پاییز خیلی شیرین است. اما به نظر من به دلیل استفاده از نت چوب در این عطر، از شیرینی نت توت فرنگی کاسته شده است و رایحه دلپذیرمناسبی برای پاییز به ان بخشیده است.

 

  • فیلوسفی فالینگ این لاو

 

۱۱۱۱

 

 

Buy-Now-button

 

 

میدانم که با شنیدن این نام خواهید گفت که این عطر که مخصوص تابستان است چون رایحه ان القا کننده حس تمیزی و لطافت و سرزندگی است اما این عطر برای تابستانهای هندوستان مناسب است. در واقع ترکیب توت سیاه، وانیل، زنبق وحشی این عطر را برای پاییز بسیار مناسب کرده است.

.

  • جوسی کوتور ویوا لا جوسی سو اینتنس

 

۱۱۱۱۱

 

buy

 

 

این یکی از عطرهای مورد علاقه من با نت توت است. هر زمان از سال که باشد من از این عطر استفاده می­کنم. من عاشق رایحه تابستانی و گل این عطر هستم. انگار با استشمام این رایحه در باغ پر گل قدم می­زنی. در کنار این نت جذاب، در این عطر از نت کارامل به همراه نت عنبر هم استفاده شده است.

.

  • تیِری موگلِر آنجل

 

 

 

۱۱۱۱۱۱

 

Buy-Now-button

 

رایحه کلاسیک و شیرین این عطر، آنرا برای استفاده در پاییز هم مناسب کرده است. البته اگر از ان در کل تابستان استفاده کرده­اید و به دنبال عطر جدیدی هستید، حرف دیگری است. شاید به دنبال رایحه­ای گرمتر و جدیدتر باشید!

 

  • جیمی چو بلوسوم

 

۱۱۱۱۱۱۱

 

 

Buy-Now-button

 

این عطر ار گلبرگ­های رز با رایحه ای شیرین ساخته شده است اما چون در کنار نت رز در این عطر از مشک و توت هم استفاده شده، پس این عطر حتما مناسب فصل پاییز هم هست.

 

  • فِرِش براون شوگر

۱۱۱۱۱۱۱۱

 

Buy-Now-button

 

اما آخرین عطر پاییزی با رایحه توت، “فِرِش براون شوگر” است. رایحه این عطر بسیار خوشمزه و خاص است مثل رایحه­ میوه­های پاییزی. در این عطر از توت، عسل، عصاره هلو، کارامل و تمام ترکیباتی که یک عطر را مناسب فصل پاییز می­ساز استفاده شده است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز ، شما می توانید با کلیک برروی دکمه خرید کنید به صفحه فروش عطر مورد نظر خود رفته و آن را خرید نمایید و نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت موجود بودن عطر در بازار ، فروشگاه ارشاکو آن را برای شما تهیه نماید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا