معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

10 عطر مناسب پاییز که در سال 2017 در لیست برترین ها قرار دارند

تغییر فصول در سال معمولا بهانه ی خوبی برای خرید یا سر زدن به کمدهای لباس ،لوازم آرایش و عطر است .امسال نیز طبق روال هر سال بهترین عطرهای مناسب هر فصل معرفی شدند که انتخاب هر کدام از آنها به رای و نظر مصرف کنندگان بستگی داشته است .عطرهای مناسب فصل پاییز غالبا شیرین و گرم یا شیرین و ملایم هستند اما گاهی این قانون صادق نیست و ممکن است عطرها در گروه های بویایی دیگری قرار داشته باشند .در ادامه با ما همراه باشید تا این 10 عطر را به شما معرفی کنیم .

1 -اولین عطر فهرست ما عطر زنانه رز کای ( Rose Kai ) است .مدت زمان زیادی از عرضه این عطر نمیگذرد اما ظاهرا به خوبی توانسته جای خود را در دل مردم سراسر دنیا باز کند .عطر زنانه رز حاوی نت های یاس ،رز و گلهای سفید است که به خوبی میتواند تکمیل کننده آراستگی شما باشد .این عطر با غلظت ادو پرفیوم در بازار جهانی موجود است همچنین محصولات جانبی دیگری از آن مانند روغن عطر رولی ،شوینده بدن و لوسیون بدن تولید شده و موجود میباشند .

2 -دومین عطر محبوب پاییزی عطر زنانه گابریل شنل (Gabrielle Chanel) است .این عطر در سال 2017 تولید و عرضه شد ،رایحه ی خاص آن در گروه بویایی گلها جای میگیرد و دریچه ای است به روح و قلب انسان .حاوی نت های اولیه انگور فرنگی سیاه ،گریپ فروت و پرتقال ماندارین ،نت های میانی شکوفه پرتقال ،یاس ،یلانگ یلانگ و مریم و نت های پایانی مشک و چوب صندل میباشد .گبریل شنل یکی از عطرهای محبوب در 15 سال اخیر از برند شنل است .

3 -عطر زنانه وومن بای رلف لورن (Woman by Ralph Lauren) سومین عطر از لیست ماست که در گروه بویایی گلها جای میگیرد .جسیکا کاستین (Jessica Chastain) چهره تبلیغاتی رلف لورن برای این عطر است که به خوبی نمایانگر یک زن پرقدرت و در عین حال ظریف است .این عطر حاوی نت های اولیه انگور سیاه ،گلابی و ریواس ،نت های میانی رز ،شکوفه پرتقال و مریم و نت های پایانی نت های چوبی ،فندق و چوب صندل است .

4 -چهارمین عطر این فهرست عطر زنانه نیروانا فرنچ گری الیزابت اند جیمز (Nirvana French Grey Elizabeth and James) است .این عطر توسط دو خواهر و برند شخصی آنها تولید شده است که در گروه بویایی گلها جای میگیرد .این عطر حاوی نت های مشک ،اسطوخودوس و بهار نارنج است .مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان است که در تمام ساعات شبانه روز هم میتوانید از آن استفاده کنید .

5 -پنجمین عضو این لیست عطر زنانه تیفانی اند کو (Tiffany & Co) از برند تیفانی است .این عطر در سال 2017 تولید شده و مدت زمان زیادی از تولید آن نمیگذرد .برند تیفانی یک برند سرشناس در زمینه تولید جواهرات است که عموم مردم فکر میکنند تنها هنگامی که یکی از آن جواهرات زیبای تیفانی را خریداری کنند بسیار جذاب و خاص خواهند شد اما اینبار تیفانی ویژگی های خاص خود را به عطر هایش هم منتقل کرده .این عطر حاوی نت های پرتقال ماندارین ،زنبق ،مشک و نعنای هندی است .

6 -ششمین عطر لیست عطر زنانه گوچی بلوم (Gucci Bloom) است که در آگوست 2017 به بازار ععرضه شد .این عطر هم در گروه بویایی گلها جای میگیرد و حاوی نت های پیچ امین الدوله ،یاس ،مریم و ریشه زنبق است .گوچی بلوم دارای محصولات هم خانواده دیگری نیز هست و توسط آلبرتو موریلاس طراحی شده .این عطر به جرعت یکی از بهترین های گوچی برای پاییز است .

7 -هفتمین عطر منتخب عطر مردانه وای ایو سن لورن (Yves Saint Laurent Y) است .این عطر هم مدت بسیار کمی است که تولید شده اما ظاهرا توانسته محبوبیت چشمگیری داشته باشد .وای در گروه بویایی چوبی – آروماتیک جای میگیرد و حاوی نت های اولیه زنجبیل ،آلدئید و برگاموت ،نت های میانی شمعدانی ،مریم گلی و برگ بنفشه و نت های پایانی سرو ،بلسام کاج ،بخور ،عنبر سائل و مشک است .

8 -عطر مردانه له اینوول ادو تویلت کارتیه (L`Envol Eau de Toilette Cartier) عضو هشتم لیست برترین هاست .این عطر در گروه بویایی چوبی جای میگیرد و حاوی نت های مرکبات ،آرتیمیسیا ،عسل ،چوب گایاک و مشک است .کارتیه برای تولید مجدد این عطر طراح مناسبی را انتخاب کرده و شاید تنها ماتیلد لورن میتوانست جان دوباره ای به آن ببخشد .

9 -نهمین عطر منتخب سال 2017 عطر مردانه کوچ (Coach for Men) است .این برند با تولیدات خود همواره توانسته در لیست بهترین ها باشد .برند کوچ در سال 2007 تاسیس شد اما حضور قدرتمندی را از خود نشان داده است .این عطر در گروه بویایی چوبی – آروماتیک جای میگیرد و حاوی نت های اولیه کامکوات ،برگاموت و گلابی ،نت های میانی شمعدانی ،تخم گشنیز و هل و نت های پایانی عنبر سائل ،جیر و خس خس است .

10 -آخرین عضو لیست ما عطر زنانه و مردانه واندر باکت موگلر (Wonder Bouquet Mugler) است .این عطر در گروه بویایی گلها و میوه ها جای میگیرد و حاوی نت های شیسو ،یاس ،شکوفه پرتقال ،گل برف ،بریاش و موم عسل است .این عطر رایحه مطلوب نوعی نان ایتالیایی را با عطر گلها آمیخته و باعث محبوب شدن آن شده است .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/10-عطر-مناسب-پاییز-که-در-سال-2017-در-لیست-برتر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا