معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

سمپل عطر و ادکلن چیست؟ کاربرد و نحوه خرید اینترنتی سمپل عطر

 سمپل عطر چیست؟ راه تهیه سمپل عطر و ادکلن زنانه و مردانه در ایران کدام است؟

خرید عطر و ادکلن یکی از حساس ترین و در عین حال هیجان انگیزترین انتخابات هر شخصی به فراخور شخصیت و موقعیت اجتماعی و حتی روحیاتش می تواند باشد ،دنیای عطر با بیش از چند ده هزارعطر با رایحه مختلف باعث سردرگمی و وسواس برای خرید بهترین عطر زنانه اصل و یا ادکلن مردانه اروجینال است.
عطرها با توجه به نت های تشکیل دهند و مواد اولیه ی استفاده شده درآن از یک سو و ترکیبات بدن شخص استفاده کننده از سوی دیگر رایحه های متفاوتی ایجاد می کند به نحوی که اگر شما و دوستتان از یک عطر مشترک استفاده کنید قطعا رایحه ی یکسانی به مشامتان نخواهد رسید ، چرا که ترکیبات و هرمون بدن شما با دوستتان متفاوت است .

بهترین کار برای تشیخص رایحه ی مناسب اسپری مستقیم عطر بر روی پوست بدن است و مهمتر از آن، گذر زمان و رسیدن به نت پایه است در اینجا تهیه ی سمپل عطر و ادکلن بهترین انتخاب برای تشخیص برترین رایحه ادکلن می تواند باشد.
شاید با خود فکر کنید می توانید به یک مغازه عطر فروشی سر بزنید و با توجه به راهنمایی مسئول فروش ، عطر زنانه اصل دلخواه خود را انتخاب کنید ولی مشکلاتی بر سر راه این روش قرار دارد از جمله اینکه حس بویایی شما بعد از امتحان سه عطر قادر به تشخیص و آنالیز کامل رایحه ی اصلی نیست و این باعث اشتباه در انتخاب و در نتیجه پشیمانی از خرید می شود.
مورد دوم، در خطای این روش گذر زمان است که حرف اول را در رسیدن به نت پایه و بوی اصلی یک عطر می دهد.

مشکل سوم و راه اشتباه در خرید عطر و ادکلن استفاده از کاغذ های تست عطر به نام بلاتر است که رایحه قابل استشمام روی بلاتر با رایحه ی روی پوست متفاوت است.

حالا که تا حدودی با مشکل های خرید عطر جدید بدون استفاده ی قبلی آشنا شدید فروشگاه آنلاین ارشاکو راهی مناسب برای تهیه ی عطر و ادکلن اصل را به شما پیشنهاد می دهد.

“خرید سمپل عطر و ادکلن ، اصولی ترین روش خرید رایحه های جدید است.”

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بستری مناسب برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل و همچنین خرید بی دغدغه از تقلبی بودن سمپل را فراهم کرده است .
برای خرید آنلاین سمپل عطر و ادکلن معتبر روی دکمه ی زیر کیلیک کنید.

سمپل ارشاکو

سمپل ادکلن چیست ؟

سمپل عطر نمونه کوچک از ادکلن اصلی است که توسط شرکت مادر در بطری های شکیل و زیبا با حجم  ۱ تا ۳ میل تهیه شده است که میزان آن بر روی سمپل درج شده است و از نظر کیفیت ، پخش بو و ماندگاری هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

در واقع می توان گفت که سمپل نمونه ی کوچکی ازعطر اورجینال است .

نوعی دیگر از سمپل، اسانسی است که از شرکت های مادر تهیه می شود و بصورت دست ریز در حجم های ۱ تا ۲ میلی لیتر پر می شود.

تهیه ی سمپل این امکان را به شما می دهد که ازعطرهای گران قیمت حجم محدودی تهیه کنید و از آن استفاده کنید و اگر رایحه ی آن مورد توجه شما قرار گرفت با خیال راحت به تهیه ی حجم های بالاتر اقدام کنید.

نکته بعدی در خرید سمپل به خاطر قیمت مطلوب و ارزان آن و کیفیت کاملا مشابه با  ادوکلن اروجینال، تهیه ی چندین عطر با برند معروف و دلخواه است که هر زمان که دوست دارید و با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید ازعطر و ادکلن خاصی استفاده کنید و به نوعی می توانید عطری را همیشه همراه داشته باشد که در حجم های بالاتر قیمت های به نسبت بالایی را دارند ،پس می توانید با خرید اینترنتی سمپل ، عطر مخصوص خود را همیشه همراه داشته باشید.

و اما سوال اصلی این است که سمپل عطر و ادکلن را از کجا و چگونه می توان تهیه کرد؟

سمپل ارشاکو
سمپل ارشاکو

بدیهی است که کمپانی های عطر سازی جهان اسانس و سمپل ادکلن را در اختیار عموم قرار نمی دهند و قطعا هدف اصلی آنها فروش نمونه عطرهای زنانه و مردانه با حجم بالا است به این صورت که حتی برای خرید حجم های بالا مثلا ۲۰۰ میل تخفیف قابل توجهی نسبت حجم ۱۰۰ میل دارند و خریدار را تشویق به خرید حجم بالاتر می کنند.
 اما هدف از تولید سمپل های عطر و ادکلن فقط شناخت مشتری از رایحه ی اصلی است که کمپانی مادر در برندهای معروف این سمپل ها را فقط در اختیار شرکت های معتبر عطر و ادکلن در جهان قرار می دهند .

فروشگاه اینترنتی ارشاکو با هدف رساندن سمپل عطرو ادکلن معتبر به دست شما برای انتخاب بهترین رایحه ، شما را همراهی می کند بدیهی است متخصصان ما در مجموعه ی ارشاکو تا رسیدن شما به مطلوب از هیچ راهنمایی دریغ ندارند و تا تهیه بهترین عطر و ادکلن همراهتان خواهیم بود.

توجه به این نکته ضروری است که در حال حاضر تهیه عطراز طریق سمپل مورد توجه بسیار زیاد مردم قرار گرفت است و متاسفانه سودجویان دراین عرصه آرام ننشسته اند و مبادرت به ساخت سمپل هایی با رایحه ی نزدیک به عطر اصلی و صد البته غیر قابل قیاس با ترکیبات عطر اصلی کرده اند  که ممکن است علاوه بر ضرر مالی ایجاد حساسیت تنفسی ، پوستی و مشکلات مشابه به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و غیر استاندار ایجاد کند ،که هوشیاری شما راه را برای ضرر در این زمینه می بندد و پبشنهاد اکید فروشگاه آنلاین ارشاکو به شما تهیه سمپل از فروشگاه های معتبر است.

 

معرفی بهترین برندهای سمپل عطر و ادکلن زنانه و مردانه معتبر در ایران با دسترسی و خرید آسان از فروشگاه اینترنتی ارشاکو

عطر و ادکلن ارشاکو

در این قسمت سعی برآن داریم با معرفی برخی از برندهای جهانی موجود در ایران راه را برای انتخاب آگاهانه از رایحه ی دلخواه هموار کنیم.

نکاتی که در مورد خرید سمپل عطر از فروشگاه ارشاکو باید لحاظ  گردد بشرح ذیل می باشد:

  • محتویات سمپل های عطر ، متعلق به کمپانی ژیوادان سوئیس، لوزی و آرجویلا است.
  • حجم سمپل ها ۱ الی ۲ میلی لیتر می باشد که به صورت دستی پر می شود و  اسانس می باشند.
  • سمپل قابل عودت نیست و جزو بازگشت وجه محسوب نمی شود و فقط بصورت آنلاین سفارش گرفته می شود و پرداخت در محل ندارد.

 

 

سوال های متداول در مورد سمپل عطر و ادکلن :

تفاوت سمپل اصل با اسانس چیست؟ واژه ی اسانس به روغن خالص معطر گفته می شود و واژه ی عطر به هر نوعی از روغن های معطر ترکیب شده با الکل و فیکساتورها با غلظت های متفاوت مانند ادوپرفیوم ها، ادوکلن ها، ادوتویلت ها و یا هر گونه ماده معطر گفته می شود.

سمپل ها در شرکت مادر در حجم های مورد نظر پر می شوند و با ترکیبات الکلی و فیکساتور ترکیب می شوند ولی اسانس فقط مایع روغنی عطر و ادکلن است که در حجم های زیاد خریداری می شود و در شرکت های مقصد پر می شود و به دست خریدار می رسد.فروشگاه ارشاکو در تهیه ی سمپل از اسانس استفاده می کند که از شرکت های معتبر خریداری می شود و متخصصین  بصورت دست ریز اسانس را داخل شیشه های مخصوص می ریزند.

آیا امکان سفارش حجم بیشتر از سمپل عطر و ادکلن می باشد؟

حجم سمپل های فروشگاه اینترنتی ارشاکو ۱ الی ۲ میل می باشد و برای تهیه ی حجم بیشتر می توانید تعداد بیشتری از سمپل دلخواه را سفارش دهید.

کیفیت سمپل ها چیست و ساخت چه شرکتی هستند؟

سمپل های فروشگاه آنلاین ارشاکو اسانس هستند و محتویات سمپل های عطر ، متعلق به کمپانی ژیوادان سوئیس، لوزی و آرجویلا است.

آیا امکان تهیه سمپل به صورت رایگان وجود دارد؟

بله شما با خرید اینترنتی تا سقف مورد نظر از فروشگاه اینترنتی ارشاکو می توانید سمپل با رایحه ی مشابه عطر خریداری شده را دریافت کنید.

چرا از فروشگاه ارشاکو خرید اینترنتی عطر و ادکلن داشته باشم؟

فروشگاه ارشاکو تعهداتی نسبت به مشتری دارد که تمامی کالاهای اصل و اورجینال را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه دهد و با دریافت سود منصفانه ،مشتری را جزی از خانواده ی ارشاکو بداند و لذت خرید آگاهانه را برای شما به ارمغان بیاورد.

سخن آخر

هدف ما این است که به شما کمک کنیم دنیای شگفت انگیزعطرها را کشف کنید و همچنین در تجربه ی تهیه عطر ساده ترین و کم هزینه ترین راه را برای تهیه ی بهترین عطر و ادکلن ها با خرید اینترنتی تجربه کنید.

بهتر است سعی نکنید بلافاصله بعد از بوییدن رایحه عطر آن را بخرید ما بهترین عطرها را بصورت سمپل تهیه و گرد آوری کرده ایم،  بعد از خرید آنلاین سمپل مورد نظر و گذر زمان و اطمینان از دلخواه خود ،عطر و ادکلن اورجینال را با حذف خورده فروش ها و قیمت ارزان تر و مطلوب تر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا