لوازم شخصی

۸ دستگاه اصلاح موی سر برتر برای آقایان

بهترین دستگاه اصلاح موی سر برای آقایان : Andis Master

وزن و اندازه : کمی سنگین و بزرگ
از اندیس به عنوان محبوب ترین برند دستگاه اصلاح در میان آرایشگرها در سرتاسر جهان نام برده می شود. از مدل master این برند به عنوان یک نمونه ی فوق العاده در جلب اعتماد حرفه ای ها یاد می شود.
با در نظر گرفتن بدنه ی آلومینیومی و کرومی رنگ آن ، دستگاه های اصلاح سر و صورت master یکی از بادوام ترین های این مجموعه به شمار می روند. یک موتور الکترومغناطیس قدرتمند با قابلیت ۱۴۰۰۰ ضربه در هر دقیقه ، عملکرد بی نظیری برای این دستگاه محسوب می شود.
بهترین تیغه های این دستگاه از فولاد کربن ساخته شده تا تیزی و دوام کیفیت آن به خوبی حفظ شود.
این یکی از نقاط قوت این دستگاه به شمار می رود ، درست است؟ اهرک برجسته مخروطی شکل master یکی از دلایل انتخاب آن به عنوان بهترین دستگاه اصلاح سایه زن در بازار به شمار می رود. در این صورت ، شما آزادی بیشتری برای تنظیم طول تیغه نسبت به سایر دستگاه ها خواهید داشت.
شک نکنید- شما می توانید از این دستگاه برای هر هدفی ، از سایه زدن تا کوتاهی مو و حتی برای مرتب کردن موهای بلند نیز استفاده کنید. مطمئنا این یک دسنگاه همه کاره برای آرایشگرهای حرفه ای به شمار می رود.
همانند تمامی دستگاه های اصلاح چند کاره ، master نیز به سرعت داغ می شود و سنگینی وزن آن در طولانی مدت کاملا احساس می شود.
این مورد را نیز به خاطر داشته باشید که دستگاه های اصلاح موی سر اندیس برای بهتر کار کردن نیاز به کمی تمرین دارند. در عوض ، شما می توانید یک آرایشگر حرفه ای در خانه خود داشته باشید.
نقاط قوت :
۱٫ تیغه برنده فولاد کربن
۲٫ طراحی زیبا و بدنه ی آلومینیومی
۳٫ تایید شده توسط آرایشگران
نقاط ضعف :
۱٫ وزن زیاد
۲٫ داغ شدن سریع
۳٫ نیازمند مهارت کار با آن

راحت ترین دستگاه اصلاح موی سر برای آقایان : Remington HC4250 Shortcut Pro

وزن و اندازه : بسیار سبک و فوق العاده کوچک
انعطاف پذیری ، نوآوری و فشردگی. رمینگتون HC4250 بی سیم ، رای ما را در انتخاب به عنوان مناسب ترین و راحت ترین دستگاه اصلاح برای استفاده در خانه را از جانب ما دریافت می کند.
بی سیم و ضد آب بودن ، از ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه محسوب می شود. شما می توانید به راحتی تمام قطعات آن را با آب بشویید و از آن پروسه ی همیشگی و طولانی تمیز کردن دستگاه های اصلاح بپرهیزید. رمینگتون HC4250 امتیاز بالایی را در برقراری وزن متعادل و متناسب به خود اختصاص می دهد.
این نوآوری برجسته در کنار تیغه های فولادی ضد زنگ خود برای آقایان با سلیقه طراحی شده است.
طراحی منحنی شکل آن ، هنگام اصلاح سر به کمک شما می آید تا با دقت بیشتری موهای خود را پیرایش کنید. این مدل با استفاده از تیغه های عریض تر ، کار اصلاح در خانه را راحت تر و سریعتر می کند.
با توجه به بی سیم بودن دستگاه ، این مدل با استفاده از یک باتری لیتیومی می تواند با هر ۴ ساعت شارژ کردن ، ۴۰ دقیقه آماده به کار باشد. لازم به ذکر است ، این باتری می تواند بیش تر از استاندارد های گفته شده دوام بیاورد.
یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه ، به همراه داشتن ۹ شانه رمینگتون از ۱٫۱۶ تا ۵٫۸ اینچی ، کیف مسافرتی ، روغن اصلاح و برس پاک کننده باشد. این یکی از بهترین دستگاه های اصلاح برقی برای افرادی است که به سفرهای زیادی می روند- قابل شستشو ، فشرده ، به همراه کیت اکسسوری مخصوص به خود.
یکی از مواردی که لازم دانستیم به آن اشاره کنیم توان پایین این دستگاه نسبت به دستگاه های اصلاح حرفه ای مو می باشد. از رمینگتون HC4250 انتظار نداشته باشید همانند یک دستگاه حرفه ای برای شما کار کند.
آیا می دانستید هیچ دستگاهی توان رقابت با این مدل را در طراحی زیبا و راحتی فوق العاده ی آن ندارد؟
نقاط قوت :
۱٫ فشرده ترین دستگاه حال حاضر بازار
۲٫ ضدآب
۳٫ تیفه های منحنی برای خط های ظریف
نقاط ضعف :
۱٫ توان نسبتا پایین
۲٫ شانه های نسبتا کوتاه

بهترین دستگاه اصلاح موی سر اوستر برای آقایان : Oster Classic 76

وزن و اندازه : سنگین و بزرگ ، اما بسیار با ارزش
اوستر کلاسیک ۷۶ به عنوان سنگین ترین دستگاه اصلاح موی سر از این برند شناخته می شود. مردانه. قدرتمند. مشابه به هارلی دیویدسون ، با این تفاوت که این دستگاه برای آقایان طراحی شده است.
این یک دستگاه چندکاره برای آرایشگران با طراحی خاص ، کیفیت برجسته ، و دارای تیغه هایی با قابلیت جدا شدن می باشد.
این مدل به همراه یک موتور پرسرعت جهانی به بازار عرضه شده است. اوستر کلاسیک ۷۶ یکی از رقبای جدی اندیس مستر اولترا پاور محسوب می شود و حتی می توان آن را نسبت به اندیس از نظر توانایی اصلاح در رده ی بالاتری جای داد.
این یک دستگاه اصلاح موی سر اوستر با قابلیت جداشدن تیغه ها برای آقایان می باشد. این بدان معناست که برای تغییر طول اصلاح می بایست تیغه های آن را متناسب با نیاز تعویض کنید. شما همچنان می توانید از گاردها استفاده کنید ، اما تیغه های قابل تعویض چیزی است که این مدل را به یک دستگاه باارزش مبدل می سازد.
حال که صحبت از تیغه ها به میان آمد ، می توان اقرار کرد که تیغه های این اوستر بهترین تیغه های اصلاح موجود در بازار می باشند. با توجه به اینکه تیغه های این دستگاه در شرایط انجماد آزمایش شده اند ، به هیچ وجه نمی توان از آنها به عنوان تیغه های اصلاح معمولی یاد کرد و باید در نظر داشت که این تیغه ها به شدت عمر می کنند. این دستگاه به همراه دو تیغه ی #۰۰۰ (۱٫۵۰”) و #۱ (۳٫۳۲”) به فروش می رسد.
شما از بهترین دستگاه اصلاح موی سر اوستر انتظار دارید چه مدت شما را همراهی کند؟ پاسخ این است : با خرید یک اوستر ۷۶ ، حداقل چند سال از آن بهره مند می شوید. مقاومت این دستگاه در برابر شکستن ، عمر آن را نسبت به سایر دستگاه های اصلاح چند برابر می کند.
گفته می شود ، دستگاه اصلاح اوستر کلاسیک ۷۶ یک فوت کوزه گری دارد! در برخی شرایط خاص ، شما نیاز به تعویض تیغه ها دارید و پروسه انجام این کار برای برخی افراد اصلا جذاب و راحت نیست. به علاوه ، این دستگاه کمی بزرگ و پر سر و صدا می باشد.
مبلغی که برای خریداری این دستگاه هزینه می کنید ، کمترین قیمتی است که می توانید برای بهترین دستگاه حال حاضر بازار متقبل شوید. و همانطور که در مقاله های قبل به آن اشاره شده است ،اگر مایل به داشتن یک دستگاه کوچکتر با همین توانایی ها هستید ، می توانید از مدل اوستر ۱۰ بهره ببرید.
نقاط قوت :
۱٫ حرفه ای ترین دستگاه اصلاح موی سر
۲٫ موتور قدرتمند و کیفیت فوق العاده ی تیغه ها
۳٫ مردانه ، طراحی کلاسیک و بدنه محکم
نقاط ضعف :
۱٫ نیازمند مهارت کار کردن با آن
۲٫ کمی بزرگ
۳٫ پر سروصداتر از دستگاه های اصلاح معمولی

بهترین دستگاه اصلاح صفر موی سر برای آقایان : Wahl Professional 5-Star Balding

وزن و اندازه : متوسط
افراد کچل و کسانی که قصد تراشیدن سر خود را دارند به این محصول توجهی ویژه داشته باشند! دستگاه اصلاح موی سر ۵ ستاره وال بهترین نمونه ی حال حاضر بازار می باشد و بسیار مورد قبول خریدارانی واقع شده که حجم موی بالایی داشتند.
سایر دستگاه ها به انداره ی این محصول نمی توانند موهای سر آقایان را به این کوتاهی اصلاح کنند. توسط یک موتور الکترومغناطیسی قدرتمند ۵۰۰۰ ولتی تغذیه شده و تیغه های استیل آن ، موهای سر شما را تا اندازه ی ۰٫۱ میلی متر کوتاه می کنند. این اندازه نرم ترین حالتی است که می توانید بدون خراشیده شدن تیغ روی پوست سرتان تجربه کنید.
با ارائه ی بدنه ای اسپرت و سنتی که اکثر دستگاه های وال آن را به دوش می کشند ، این مدل ۵ ستاره به راحتی در دستان شما جای خوش می کنند. برای برخی افراد اندازه ی این نمونه بزرگ به نظر می رسد ، اما در واقعیت با ۶٫۲۵ اینچ ، این دستگاه استانداردترین حالت ممکن خود را به شما ارائه می دهد. وزن ۰٫۵ کیلوگرمی آن در هیچ شرایطی ، حتی زمانی که با دقت تمام در حال تراشیدن سر خود به کوتاه ترین شکل باشید ، خسته نمی کند.
اگر قصد گذاشتن ته ریش دارید ، خبرهای خوبی در انتظار شماست. این دستگاه اصلاح به همراه دو گارد در اندازه های ۱٫۱۶ اینچی و ۳٫۱۶ اینچی به شما ارائه می شود. علاوه بر این ها ، یک بطری کوچک روغن اصلاح و یک محافظ تیغه نیز برای شما درنظر گرفته شده است.
این نکته را به عنوان یک هشدار به خاطر داشته باشید که این تیغه های بسیار بسیار تیز می باشند. اگر برای اولین بار از این دستگاه استفاده می کنید، حتما تمام دقت و احتیاط خود را بکار بگیرید.
ما برخی از افراد را داشته ایم که به علت بی احتیاطی پوست خود را خراش داده اند. بنابراین حتما قبل از استفاده از آن ، مقاله ی کاملی که در این باره بر روی سایت قرار گرفته است را مطالعه کنید.
این دستگاه که مخصوص تراشیدن سر طراحی شده است نیاز به تمرین بیشتری برای کسب مهارت لازم در استفاده از آن را می طلبد. در عین حال ، این بهترین گزینه برای شمایی است که می خواهید یک اصلاح نرم و بسیار کوتاه ( کچل ) داشته باشید.
نقاط قوت :
۱٫ بهترین دستگاه اصلاح صفر موی سر
۲٫ موتور الکترومغناطیسی ۵۰۰۰ ولتی
۳٫ عضو مجموعه ۵ ستاره وال
نقاط ضعف :
۱٫ تیغه های بسیار برنده
۲٫ نیازمند احتیاط و دقت هنگام اصلاح
۳٫ نیازمند مهارت کار کردن با آن

مقرون به صرفه ترین دستگاه اصلاح موی سر نیمه حرفه ای : oster fast feed

وزن و اندازه : سبک تر از استاندارد و اندازه ی متوسط
پیش از این دستگاه اوستر کلاسیک ۷۶ خدمت شما معرفی شد ، اما نام این برند بار دیگر در این لیست جای گرفته است. دستگاه اصلاح موی سر اوستر فست فید برای افرادی که در گروه معمولی دسته بندی می شوند ، مناسب می باشد. حرفه ای ، اما به اندازه ای کار کردن با آن برای شما راحت است که نیاز به هیچ مهارت و توانایی خاصی نخواهید داشت.
به هیچ وجه این دستگاه را به دلیل راحتی کار کردن با آن دست کم نگیرید. در زیر این بدنه ی سبک و ظاهر کلاسیک آن ، یک موتور خروشان نهفته است.
اگر این نکته را در کنار تیغه های استیل ضدزنگ و تیز آن که در شرایط سخت مورد آزمایش قرار گرفته اند ، در نظر بگیریم ، به یک فرمول برنده می رسیم!
خصوصیتی که این مدل را از سایر دستگاه ها متمایز می کند ، بدنه ی سبک آن در کنار موتور بسیار ساکت آن می باشد که عملکردی فوق العاده ای را از خود برجای می گذارد. دستگاه های اصلاح حرفه ای در اغلب مواقع به سرعت داغ می شوند و گاهی اوقات از اندازه ی استاندارد بزرگ تر نیز می باشند. اما این مورد درباره ی اوستر فست فید صدق نمی کند.
همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره شد ، این مدل مقرون به صرفه ترین دستگاه اصلاح موی سر از برند اوستر می باشد. فست فید مناسب تازه کارها و همچنین آرایشگرها می باشد. یک دستگاه قابل تنظیم که تیغه های آن قابلیت تغییر از ۰۰۰# تا ۱# را تنها با بالا و پایین کردن قطعه ی کنار دستگاه دارا می باشند.
با خرید این مدل ، چند اکسسوری که شامل سه گارد ( ۱٫۴ و ۳٫۸ و ۱٫۲ اینچی ) و یک شانه ی بلندینگ مناسب است ، به شما ارائه می شود. روغن اصلاح و محافظ تیغه نیز مانند همیشه در این مجموعه دیده می شوند.
همانطور که در ما در مقاله ی کامل تری این محصول را پیش تر بررسی کردیم ، بزرگترین مشکل این مدل شانه های پلاستیکی می باشند. ما پیش از این به طور مفصل نحوه ی برخورد با این مشکل را شرح داده ایم. این راه حل به طرز شگفت آوری کار کردن با این اوستر مقرون به صرفه را برای شما راحت می کند.
نقاط قوت :
۱٫ راحت و مناسب برای افراد نیمه حرفه ای
۲٫ موتور تک محور قدرتمند
۳٫ ساکت و قابلیت داغ نشدن در مدت کوتاه
نقاط ضعف :
۱٫ گاردهای نامناسب
۲٫ غیر قابل استفاده برای طاس کردن سر
۳٫ کلید خاموش/روشن غیرحسی

بهترین دستگاه اصلاح موی سر رمینگتون برای آقایان : Remington HC6550

وزن و اندازه : اندازه ی طبیعی ، کمی سنگین
نخست بگذارید با این حقیقت رو به رو شویم : دستگاه های اصلاح خانگی ، حتی ساده ترین انواع آنها نیز می تواند نمای آشفته ای را به سرویس حمام شما بدهد. دستگاه اصلاح موی سر رمینگتون با دارا بودن محفظه ی خلا این مشکل را به راحتی حل کرده و می تواند موهای تراشیده شده را در آن محفظه نگه دارد. مدل HC6550 بهترین نمونه با این توانایی می باشد که قابلیت بی سیم بودن وی را به صدر دستگاه های اصلاح می رساند.
اول از همه ، در مقایسه با مدل HKVAC2000A از این برند که پایین تر به شما پیشنهاد خواهد شد ، محفظه ی بزرگ تری برای ذخیره ی موهای اضافی در اختیار شما قرار می دهد. انتظار می رود که این دستگاه ۸۰ الی ۹۰ درصد موهای اصلاح شده را ، بسته به طول و ضخامت آنها ، در خود جای دهد.
در مورد بدنه ی آن لازم به ذکر است که این نمونه از پلاستیک سخت ساخته شده است. با این وجود ، عمر دستگاه طولانی و طراحی آن تا حدودی خیره کننده به شمار می رود . این دستگاه به همراه تیغه های استیل ضد زنگ با پوشش تیتانیوم به شما ارائه می شود. پوشش تیتانیومی استفاده شده منجر به عمر طولانی تر و ماندگاری تیزی تیغه های برای مدت طولانی تری می شود.
از آنجایی که این دستگاه بهترین مدل بی سیم از برند رمینگتون به شمار می رود ، مطمئنا عملکرد باطری آن ذهن شما را به خود مشغول کرده است. نگران نباشید- با قابلیت کار کردن به مدت حداکثر ۶۰ دقیقه ، باطری یون-لیتیومی آن شما را تا چند اصلاح همراهی می کند. شارژ کردن آن نیز نزدیک به ۴ ساعت به طول می انجامد.
به همراه این دستگاه ، رمینگتون ابزار لازم و مورد نیاز شما را نیاز تامین می کند. مدل HC6550 به همراه یک کیت کامل که شامل ۱۸ قطعه می باشد ، به شما ارائه می شود. دو گارد ۱ و ۱٫۸ اینچی ، محافظ گوش راست و چپ ، قیچی آرایشگری ، شانه و بسیاری دیگر در این کیت جای گرفته اند.
با توجه به بزرگتر بودن محفظه ی خلا ، این مدل کمی سنگین تر نسبت به سایر دستگاه ها با این قابلیت به نظر می رسد. لازم به ذکر است با این نمونه شما قادر نخواهید بود به اندازه ی یک دستگاه اصلاح حرفه ای موهای سرتان را کاملا از ته بتراشید.
با این حال ، شما رضایت کافی از این دستگاه خواهید داشت که می تواند مشکل شما را در آشفتگی بعد از پیرایش به حداقل برساند. مطمئن باشید!
نقاط قوت :
۱٫ دارای محفظه ی خلا
۲٫ پوشش تیتانیومی بر روی تیغه ها
۳٫ باطری بادوام
نقاط ضعف :
۱٫ کمی سنگین
۲٫ عدم توانایی تراشیدن موی سر با فاصله ی بسیار نزدیک
۳٫ کمی پر سر و صدا

بهترین دستگاه اصلاح موی سر سرامیکی : Andis Ceramic BGRC

وزن و اندازه : کوچکتر و سبک تر از دستگاه های اصلاح های موی سر معمول برای آقایان
یکی از دلایلی که ما این دستگاه اصلاح را به عنوان یک انتخاب لوکس در این لیست در نظر گرفتیم ، ظاهر فریبنده آن به همراه ویژگی هایی است که نمونه ای از یک محصول ارگونومیک ، با نگهداری آسان ، و مورد تایید آرایشگران را به نمایش می گذارد. مدل BGR+ نسخه ی بی سیم همین دستگاه می باشد که با بدنه ی مشکی قابل تشخیص می باشد.
در زیر یک بدنه ی سخت با طراحی شیک که وزنی به اندازه ی ۰٫۴ کیلوگرم را به خود اختصاص داده است ، همیشه پای یک موتور چرخشی در میان است. موتورهای دوار به همان میزان که قدرت بالا و سرعت زیادی در اصلاح دارند ، بسیار ارزشمند به حساب می آیند. ناگفته نماند ، آنها دارای عمر طولانی تری نیز می باشند.
اما زیبایی اصلی اندیس BGRc در تیغه های سرامیکی آن نمایان می شود. سرامیک مدت بیشتری خنک مانده ( تا حداکثر ۷۰%) و نسبت به تیغه های استیل ضد زنگ ، تیزی خود را مدت طولانی تری حفظ می کند. تیغه های سرامیکی اندیس بسیار دقیق می باشند ، بیش از حد داغ نمی شوند ، و ایده آل ترین حالت ممکن برای اصلاح به حساب می آیند.
این نمونه یک دستگاه با قابلیت اتصال و جدا شدن بوده که دارای تیغه ی ۰۰۰# نیز می باشد. در نسخه ی بی سیم این مدل ، می توانید از یک باطری با حداکثر مدت زمان یک ساعت لذت ببرید. برخلاف تکنولوژی قدیمی NiCD ، زمان لازم برای شارژ دوباره باطری نیز نزدیک به یک ساعت می باشد.
به عنوان بهترین دستگاه اصلاح موی سر سرامیکی ، مدل BGRc به شدت ارگونومیک ، ساکت و قابل استفاده برای استفاده ی معمولی و همچنین آرایشگران حرفه ای می باشد. این موضوع ما را ترغیب کرد تا مقاله ای کامل در این باره در خدمت شما قرار دهیم.
نکته ی دیگری که نیاز است درباره ی این مدل به عرض برسانیم ، قیمت بالای آن می باشد. همچنین به دلیل عدم وجود تنظیمات برای تغییر ارتفاع تیغه ها ، شما قادر به تنظیم تیغه ها متناسب با موی خود نخواهید بود و در عوض باید آنها را تعویض کنید که در این صورت ، تیغه های سرامیکی برای شما کمی هزینه بر خواهند بود.
اگر انتخاب شما این مدل از برند اندیس باشد ، بنابراین لوکس ترین اصلاح مو از آن شما خواهد بود.
نقاط قوت :
۱٫ تیغه های سرامیکی بی نظیر
۲٫ موتور چرخشی فوق قدرتمند
۳٫ نگهداری آسان
نقاط ضعف :
۱٫ گران قیمت
۲٫ تکنولوژی قدیمی باطری NiCD
۳٫ عدم وجود کلید تنظیم تیغه

بهترین کیت برای استفاده خانگی : Wahl Elite Pro

وزن و اندازه : اندازه متوسط ، کمی سنگین تر از سایر دستگاه های اصلاح موی سر
کیت های اصلاح مو بهترین راه برای پیرایش در خانه و همچنین استفاده ی سایر افراد خانواده به شمار می رود. و هیچ شکی نیست که وال الیت حرفه ای بهترین کیت اصلاح را میان دستگاه های حال حاضر بازار دارد. این مدل ترکیبی از قدرت ، کیفیت بالای اکسسوری و همه کاره بودن را از خود به نمایش می گذارد.
دستگاه اصلاح حرفه ای الیت برخلاف سایر دستگاه های اصلاح خانگی ، دارای بدنه ی محکمی می باشد. یک موتور با قدرت بالاتری نسبت به مدل های معمولی و تیغه های خود تیز کن با کیفیت بر روی این نمونه تعبیه شده است. برش نرم و صاف آن در برابر موهای ضخیم مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
مورد توجه ترین قسمت این محصول ، کیت همراه آن و بخصوص گارد هایی است که در این کیت جای گرفته اند. در این مجموعه خبری از شانه های پلاستیکی بی کیفیت نخواهد بود. با خرید دستگاه اصلاح حرفه ای وال ، گارد های فلزی معروف این برند نصیب شما خواهد شد. گاردهایی از ۱٫۱۶ تا ۱ اینچ به همراه دو گارد بلندینگ ۱٫۲# و ۱٫۱۲# در این کیت وجود دارد.
تهیه ی مجموعه ی این گارد ها به اندازه ی یک دستگاه اصلاح کوچک برای شما هزینه خواهد داشت. چرا؟ زیرا این نوع گارد به بهترین شکل ممکن از تیغه های شما محافظت کرده ، سختی بیشتری به آن داده و کیفیت دستگاه اصلاح خانگی شما را تا حدود زیادی افزایش می دهد. از دستگاه های کوچک اصلاح گرفته تا دستگاه های پیشرفته ، گارد های فلزی وال از هرگونه اکسسوری پلاستیکی پیشی می گیرد.
این کیت شامل موارد دیگری همچون قیچی آرایشگری ، شنل ۲۸” x 40″ ، سیم جمع کن ، و کیف وسایل لوکس می شود. این مجموعه مطمئنا با کیفیت ترین کیت اصلاح مو در حال حاضر بازار می باشد.
دو اشکال اساسی در اینجا به چشم می آید. اول از همه باید بگوییم که خبری از محافظ گوش راست و چپ در این کیت نیست که البته می توانید آنها را با قیمتی مناسب از آمازون تهیه کنید. دوم اینکه وزن این دستگاه کمی زیادتر از حالت معمول و استاندارد می باشد. با این حال ، قدرت آن در مقایسه با سایر دستگاه های اصلاح خانگی اصلا قابل مقایسه نیست.
نقاط قوت :
۱٫ دستگاه خانگی بسیار قدرتمند
۲٫ استفاده از گارد های فلزی به جای پلاستیک
۳٫ کیت بسیار کامل اصلاح خانگی
نقاط ضعف :
۱٫ عدم وحود محافظ گوش راست و چپ
۲٫ کمی سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا