لوازم شخصی

دستگاه موبر دائمی TRIA

با این محصول نتیجه ای دائمی در خانه بگیرید . از اصلاح های تمام نشدنی و وکس رها شوید . در کمترین زمان ، بهترین نتیجه را بگیرید . دستگاه موبر ۴ لیزری Tria تنها دستگاه اصلاح FDA موجود برای استفاده در منزل است . صفحه نمایش دیجیتالی این محصول قادر به شمارش ضربان قلب شماست تا بدن و صورت خود را با اعتماد به نفس بیشتری اصلاح کنید . این دستگاه تنها محصولی است که از تکنولوژی دیود لیزری منطبق با استانداردهای متخصصان پوست بهره برده است تا نتیجه ای دائمی را با استفاده در منزل به همراه داشته باشد .

این دستگاه برای استفاده ی آسان طراحی شده است و ۵ حالت متفاوت دارد . این محصول تضمین شده است که نتیجه ای دائمی خواهد داشت . بر خلاف دیگر روش های اصلاح در خانه ، دستگاه موبر Tria یک دستگاه اصلاح حرفه ای است که با قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات اصلاح در خانه به فروش می رسد . 

فواید مهم :

  • توصیه شده توسط متخصصان پوست از نظر داشتن نتیجه ای دائمی .

به صورت کاملا تجربی ثابت شده است که با استفاده از این محصول دیگر نیازی به اصلاح های مکرر و وکس نیست .

  • مطابق استانداردهای FDA .
  • ایمن و موثر .

 

۱
موبر

صفحه نمایش دیجیتالی بروز / با طراحی مجدد :  یک پنجره دیجیتالی به آسانی شما را به سمت درمان و عیب یابی راهنمایی می کند . تنظیمات این دستگاه شامل ۵ بخش است که موضوعاتی چون شارژ باتری ، شاخص سنسور پوست و حالت قفل دستگاه را در بر دارد .  صفحه نمایش بروز این محصول از ویژگی منحصر بفردی برخوردار است ، این دستگاه می تواند ضربان شما را در هر ناحیه نشان دهد تا با خیالی آسوده اصلاح خود را انجام دهید .

حسگر پوست : دستگاه موبر لیزری Tria 4X دارای یک حسگر پوست است که می تواند به طور خودکار نوع پوست شما را تشخیص دهد و با توجه به پوست شما ( حساس و …. ) اصلاحی مناسب را اعمال کند . اگر این محصول برای شما مناسب باشد ، بعد از چند صدای بوق متوالی دستگاه باز می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید .

طراحی ارگونومیک : طراحی خیره کننده و دستی این محصول به همراه دسته ی باریک آن ، اصلاح را برای شما آسان تر کرده است . و نوک زاویه دار این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا با نوری که از آن منعکس می شود بتوانید بهتر محل مورد نظر را اصلاح کنید .

استانداردهای FDA :این دستگاه مطابق معیارهای سازمان بهداشتی FDA تهیه و تولید شده است . این کلمه مخفف شده عبارت ” سازمان کنترل غذا و دارو ایالات متحده آمریکا ” می باشد که این محصول را تحت پوشش خود قرار داده است و ایمنی و سلامت این دستگاه را نیز تایید کرده است . پس از مورد تایید قرار گرفتن این محصول از سوی این سازمان ، مجوز صادرات بین المللی آن هم صادر شد تا در دسترس همگان در سرتاسر جهان قرار گیرد .

شواهد تجربی مبنی بر ایمنی و مفید بودن این محصول : تاثیر دائمی و ایمنی دستگاه موبر دائمی Tria 4X به طور تجربی ثابت شده است . بنابراین نیازی به رعایت نکات ایمنی خاصی برای استفاده از این دستگاه نیست . فناوری بکارگرفته شده در این دستگاه به گونه ای است که به چشم یا پوست شما آسیب نمی رساند و فقط به منظور اصلاح صورت یا بدن مورد استفاده قرار می گیرد .

دوره اثر بخشی و نتیجه : زمان اثر بخشی این محصول با توجه به اندازه ی پوست تحت اصلاح متفاوت است . نواحی کوچکتر مثل زیر بغل تنها چند دقیقه و نواحی بزرگتر مثل ساق پا حدودا ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طول می کشد . برای رسیدن به نتایج مطلوب بهتر است با این تصور پیش برویم که اولا دیگر نیازی به اصلاح های مداوم نخواهید داشت و دوما اپیلاسیون خود را می بایست تا سه ماه به صورت هفتگی انجام دهید .

 

۲
موبردایمی

اگر در طول ۳ ماه ، هر هفته اپیلاسیون کنید ، می بایست نتایج زیر را انتظار داشته باشید :

  • بعد از ماه اول : تحقیقات تجربی نشان داده اند که رشد ۷۰% موهای زاید شما پس از این دوره کاهش می یابد ( در این خصوص ، بعضی از مصرف کنندگان حساسیت های قرمز رنگی را مشاهده کردند که پس از ۲۴ ساعت رفع شد) .
  • بعد از ۲ یا ۳ ماه : در این دوره رشد مجدد موها آغاز می شود اما با این تفاوت که این موها کمرنگ تر و ظریف تر خواهند بود . شما قادر خواهید بود تا این کاهش ۷۰ درصدی را با چشمان خود ببینید ، مخصوصا در نواحی ای که تراکم مو در آن مناطق بسیار  زیاد است .
  • بعد از ۳ ماه : این دستگاه رشد فولیکولهای موی شما را کند می کند .
  • بنابراین همچنان از این دستگاه برای اپیلاسیون استفاده کنید تا پوستی نرم و لطیف و زندگی آزاد از هرگونه اصلاح های پی در پی و بی پایان داشته باشید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا