لوازم شخصی

3 برس کراتینه رمینگتون مخصوص حجم دهندگی مو

آیا کراتین درمانی برای موها مفید می باشد؟برای پاسخ به این سوال بهتر است کمی درباره کراتین درمانی بیشتر بدانیم.آیا تا به حال هیچ دقت کرده اید که با گذشت زمان و افزایش سن موهای شما زبر و وز شده و نرمی خود را از دست می دهند؟ با گذشت زمان موهای شما که از کراتین تشکیل یافته اند ،کراتین خود را از دست می دهند و همین موجب از دست رفتن زیبایی موهای شما می گردد. برس های کراتینه موجب نرمی و زیبایی موهای شما می گردند که در این مطلب از ارشاکو قصد داریم 3 نوع از آن ها را برای شما معرفی کنیم ،تا اخر این مطلب همراه ما بمانید.

 

برس تخت کراتین درمانی رمینگتون

برس رمینگتون تخت کراتین درمانی Remington B95P Paddle Brush دارای سری 85 میلی متری از جنس سرامیک و موهایی از جنس نایلون غنی شده از کراتین است که حالتی براق و طراوتی بالا به مو میدهد,وهم چنین دارای دسته ضد لغزش نرم برای راحتی در هنگام حالت دادن می باشد.
برس B95P خاصیت درمانی داشته و موها را هنگام استفاده از صاف کننده حفاظت میکند همچنین جنس سرامیک سری برس موجب خشک شدن سریع تر موها میشود.

برس کراتینه رمینگتون

 

برس مو گرد کراتین درمانی رمینگتون

برس مو رمینگتون گرد کراتین درمانی Remington B95T53 Round Brushدارای سری 75میلیمتری بوده ودستگیره ضدلغزش نرم برای راحتی درهنگام حالت دادن دارد.
برس گرد B95T53 خاصیت درمانی داشته ودارای سر سرامیکی میباشدکه موجب خشک شدن سریع تر مو ها میشود.
برس کراتین کننده رمینگتون موهایی از جنس نایلون غنی شده از کراتین دارد که به دلیل وجود ترکیبات یونی ضد وز بوده و فرهایی پر حجم و نرم را ایجاد میکند.

برس رمینگتون

 

برس مو گرد فریز درمانی رمینگتون

برس مو رمینگتون گردفریزدرمانی Remington B85R28B Round Brushدارای سری 60میلیمتربوده ودستگیره چوبی رنگ شده دارد.
برس گرد B85R28B خاصیت درمانی دارد همچنین سر سرامیکی برس موجب خشک شدن سریع تر مو ها میشود.
برس فریزکننده رمینگتون موهای پرزی از جنس نایلون همراه با ترکیبی ضدفرسرشارازنرم کننده های بسیارریزدارد که به دلیل وجود ترکیبات یونی ضد وز بوده و فرهایی پر حجم و نرم را ایجادمیکند.

 

برس گرد

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا