ورزش و سلامتی

با این تجربه ی عالی زندگی کنید

 

  • سریع چربی بدن را کاهش دهید
  • شدت,انرژی و قدرت را حداکثر کنید
  • اپینفرین و نورپینفرین را افزایش میدهد

فقط یک بار یک نوبت را خودتان مصرف کنید و بلافاصله تاثیرات قدرتی باور نکردنی آن را احساس خواهید کرد!بعد از فقط یک نبوت,سیستم متابولیک بدنتان کارایی بیشتری میابد و در واقع میتوانید احساس کنید سیستم های بیولوژیکی بدنتان سریعتر به نتایج میرسند.

در طول دقیقا ۴۵ دقیقه پس از اولین دز ریپد فریک سریعا تاثیراتی را که از خود به جا میگذارد را احساس خواهید کرد!سرعت متابولیک بدنتان افزایش میابد و متوجه میشوید هوشیاری بیشتری بر بدنتان دارید.چیز دیگری که احساس خواهید کرد افزایش جریان خون است که به معنی حرکت دادن چربی های بدن است.بله حقیقت دارد!در واقع احساس خواهید کرد خون در بدنتان همچون رودخانه ای خروشان شروع به حرکت میکند و چربی سوزی بدنتان افزایش میابد.با وجود ریپد فریک در سیستم بدنتان,هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود که یک بدنساز موفق باشید.

چیزی قویتر از آن نیست

ریپد فریک اولین و تنها چربی سوز هیبریدی جهان است!به آن چربی سوز هیبریدی میگویند چون در واقع سه فرمول چربی سوز در یک فرمول است!فرمول هیبریدی ریپد فریک باعث ایجاد ۳ مکانیسم چربی سوزی با سرعت محدود اصلی در بدن میشود:

  1. افزایش قدرتمندترین هورمون های چربی سوز : نورپینفرین و اپینفرین(یا نورآدرنالین و آدرنالین)
  2. افزایش فعالیت هورمون حساسیت لیپاز(HSL) – مهمترین آنزیم محدود کننده ی سرعت در فرآیند تجزیه ی چربی.
  3. افزایش پروتئین غیر جفتی(UCP1 و UCP2)در سیتوپلاسم – که تولید گرما در بدن را افزایش داده و انرژی را به شکل گرما پراکنده میکند(به جای اینکه به شکل چربی ذخیره کند).

ریپد فریک مخصوصا برای بدنسازان مصمم و ورزشکاران سخت کوش که به دنبال استفاده و ساختن بدن بیش از محدودیت های طبیعی آن هستند طراحی شده است.فرمول هیبریدی ریپد فریک همه ی مکانیسم های اصلی و عمده ی چربی سوزی را ایجاد میکند.فرمول منحصر به فرد ریپد فریک حاوی مواد ترکیبی چربی سوزی که تا به حال ندیده اید میباشد,از جمله “مواد لیپولیتیک هیبریدی”.

“هیبرید”عبارتی است که توسط تیم پزشکی و شیمیدان های ارگانیست ما استفاده میشود.یک هیبرید به عنوان یک ماده ی به دست آمده از طبیعت تعریف میشود که تقویت شده است تا اثرات قدرتمندتری از خود به جای بگذارد!این قابلیت شیمیدان های ما میباشد که این مواد هیبریدی جدید را ارتقاء و بهبود بخشیده اند تا ریپد فریک چربی سوز قویتری نسبت به دیگر محصولات معمولی باشد.

چه چیزی ریپد فریک را منحصر به فرد میکند؟

مواد منحصر به فرد

ریپد فریک در فرمولش حاوی برخی مواد بسیار منحصر به فرد که قبلا ندیده اید میباشد,از جمله یک محرک منحصر به فرد به دست آمده از برگ زیتون به نام اولیروپین آگلیکون(OA)میباشد.یک تحقیق جدید اخیرا در مجله ی علوم و ویتامینولوژی مواد غذایی منتشر شده است که نشان میدهد که OA میتواند مقادیر نورپینفرین,اپینفرین(آدرنالین)و پروتئین غیر جفتی(UCP)را افزایش دهد.

 

ریپد فریک همچنین حاوی یک عصراه ی فلفل قرمز منحصر به فرد به نام فلفل قرمز شیرین CH-9(0.75% کپسیات)میباشد که از لحاظ علمی ثابت شده است پروتئین غیر جفتی(UCp),مصرف انرژی و اکسید سازی چربی را در طول ورزش و در طول استراحت افزایش میدهد.

دز های واقعی از مواد فعال

بر خلاف بسیاری دیگر از چربی سوز های موجود در بازار,ریپد فریک حاوی مقادیر کم از چندین ماده در فرمولش نیست.در عوض,ریپد فریک حاوی یک گروه کلیدی با دقت انتخاب شده از مواد چربی سوز و با دزهای زیاد از آنها میباشد<بنابراین واقعا میتوانند تاثیر چشمگیری بر چربی سوزی بگذراند.

دز های یک کپسوله

بر خلاف بسیاری از چربی سوز های موجود در بازار که نیازمند مصرف ۲ و ۳ یا حتی ۴ کپسول در هر نبوت هستند,ریپد فریک به اندازه ای قدرتمند است که ۱ کپسول هیبریدی تمام چیزی است که در یک نوبت به آن نیاز دارید!(حداکثر دز در روز ۲ کپسول است!هیچگاه از این حد فراتر نروید).

 

علم پشتیبانی کننده از ریپد فریک

سوالات متداول در مورد ریپد فریک

ریپد فریک چگونه عمل میکند؟

فرمول به شدت قدرتمند ریپد فریک چربی سوزی را با حداکثر سازی مقادیر ۲ تا از قدرتمندترین هورمون های چربی سوز بدن تحریک میکند,یعنی اپینفرین(آدرنالین)و نورپینفرین(نورآدرنالین).ریپد فریک نه تنها باعث افزایش ترشح اپینفرین و نورپینفرین میشود,بلکه همچنین از تجزیه ی اپینفرین و نورپینفرین نیز جلوگیری میکند.نتیجه ی نهایی حداکثر ظرفیت چربی سوزی در بدن میباشد.

فرمول ریپد فریک همچنین از متیل گالات استر نیز استفاده میکند,که در تکنولوژی به استفاده در صنعت دارویی معروف است.متیل گالات استر لیپوفیسیتی و جذب مواد موجود در اجزای بیولوژیکی را افزایش میدهد,که این امر دسترس پذیری بیشتری را ایجاد کرده و نیمه عمر مواد چربی سوز ریپد فریک در بدن را افزایش میدهد.به همین دلیل است که شما تنها در هر دوز مصرف تنها به یک کپسول از ریپد فریک نیاز دارید چون این مواد منحصر به فرد اثرات طولانی مدت چربی سوزی در بدن برای تمام روز ایجاد میکنند.

آیا نیاز است که ریپد فریک را به صورت دوره ای مصرف کنیم؟

میتوانید به صورت دائمی از ریپد فریک برای بیش از ۸ تا ۱۲ هفته استفاده کنید.پس از استفاده برای ۸ تا ۱۲ هفته,نیاز است ۲ تا ۴ هفته مصرف را متوقف کنید.برای مثال,۸ هفته مصرف,و در ادامه ۲ هفته توقف – یا – ۱۲هفته مصرف و در ادامه ۴ هفته توقف.

آیا میتوان ریپد فریک را با دیگر مکمل ها ترکیب کرد؟

بله.میتوانید ریپد فریک را با دیگر مکمل های تغذیه ای ترکیب کنید.بسیاری از بدنسازان اکنون ریپد فریک را با تست فریک ترکیب میکنند – قویترین مکمل افزایش تستوسترون دنیا,برای به دست آوردن هم نتایج چربی سوزی و هم عضله سازی.

 

 

 

آیا ریپد فریک باعث کاهش انرژی میشود؟

خیر!متیل گالات استر موجود در فرمول ریپد فریک یک تاثیر با زمان طبیعی ایجاد میکند و بنابراین کاربران هیچگاه کاهش انرژی را که معمولا دیگر محصولات چربی سوز باعث آن میشوند را تجربه نخواهند کرد.در عوض,کاربران ریپد فریک جریان ثابتی از انرژی و اثرات چربی سوز را برای ۸ تا ۱۲ هفته تجربه خواهند کرد.

به غیر از چربی سوزی,هیچ مزیت دیگری در استفاده از ریپد فریک وجود دارد؟

بله!ریپد فریک میتواند انرژی زیادی پیش از ورزش برای شما به ارمغان آورد.بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان از ریپد فریک برای حداکثر سازی نیر,قدرت,شدت و مقاومت استفاده میکنند.در واقع,پس از تنها مصرف یک دز از ریپد فریک,بسیاری از کاربران بیش از ۴۰% افزایش در قدرت و استقامت عضله ای را تجربه خواهند کرد.

آیا در صورتی که تحت آزمایش دارویی باشم استفاده از ریپد فریک مشکل دارد؟

هر کسی که در معرض منع استفاده از برخی مکمل ها یا آزمایش دارویی میباشد باید قبل از استفاده از این محصول یا هر مکمل رژیمی دیگری با مسئول و پزشک خود مشورت کنید.قبل از استفاده حتما تمام برچسب راهنما را برای آگاهی از خطرها و دستور العمل ها مطالعه کنید.

افزایش دهنده ی مصرف مواد غذایی دارویی

تکنولوژی انقلابی تحویل دکادرایو شامل استفاده از روش های تحویل دارویی با استفاده از مواد PEG(مانند پلی تیلین گلیکول)و دکانات(مانند سدیم کاپرات)برای افزایش اینفیوژن(تزریق)آمینو اسید میباشد.PEG یک افزایش دهنده ی جذب معده ای مورد استفاده برای افزایش انحلال پذیری و انحلال ناپذیری آمینو اسید ها  میباشد,از این رو شرایط کلی را برای حداکثر سازی روش های جذب ترنس سلولی و پارا سلولی بهبود میبخشد.دکانات یک بهبود دهنده ی جذب معده ای استاندارد میباشد.حالت اصلی بیو – دینامیک آن شامل افزایش نفوذناپذیری پارا سلولی با بزرگتر کردن مجراهای تنگ پارا سلولی است,از این رو باعث مصرف و انتقال بیشتر آمینو ها در جریان خون میشود.آمینو اسیدهای آمینو دکانات همچنین حجم ذرات را کاهش داده و همچنین انتقال معده ای را از طریق مسیر ها و روش های ترنس سلولی و پارا سلولی بهینه میکنند.نتیجه ی نهایی افزایش انحلال پذیری,انحلال ناپذیری و افزایش جذب ترنس سلولی و پارا سلولی برای استفاده از آمینو اسید های سریعتر,بیشتر و قدرتمند تر است.

سیستم تحویل دکادرایو : شکل ۲ بهبود جذب آمینو اسید ها را با استفاده از سیستم تحویل دکادرایو از طریق مسریها و روش های ترنس سلولی و پارا سلولی نشان میدهد.همانطور که متوجه شدید,دکانات فضای بین مجراهای تنگ مسیر های پارا سلولی افزایش میدهد.علاوه بر این,با کاهش حجم ذره ای و بهبود انحلال ناپذیری با PEG و میکرونیزه کردن مصرف آمینو اسیدها در معده از طریق هر دو روش های جذب ترنس سلولی و پارا سلولی تقویت شده اند.

منبع : body4life.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا