معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۷ عطر مطابق با شخصیت افراد

شمارش معکوس تا کریسمس از همین الان شروع شده. اگر شما هم مثل من از نزدیک شدن شدن به سال نو و کریسمس خوشحالید، و دنبال یک عطر مناسب برای هدیه می­گردیدف به نظر من بد نیست نگاهی به این مطلب کنید. در این مطلب می­خواهم در مورد ۷ عطر که با شخصیتهای گوناکون افراد مطابقت دارد، صحبت کنم. اینکه بخواهید عطری مناسب برای کسی که دوستش دارید و یا یکی از اعضای خانوادتان پیدا کنید، کار بسیار سختی است. اما بهترین راه این است که بر اساس شخصیت و نوعی رابطه­ای که ّا آن فرد دارید عطر انتخاب کنبد.

 

  • برای رابطه­های عاشقانه نا فرجام

 

برای رابطه­های عاشقانه نا فرجام
برای رابطه­های عاشقانه نا فرجام

 

این لیست را با عطر “وینس کاموتو” شروع می­نیم. نتهای اصلی این عطر شامل عنبر و چوب صندل است. مطمینا معشوقه­شما نمی­تواند ذوق زدگی خود را از دیدن و گرفتن این هدیه مخفی کند. یکی از چیزهایی که این عطر را خاص کرده این است که درسته که خیلی مسحور کننده نیست، اما کارش را درت انجام می­دهد. بدون شک انتخاب این عطر برای عشاق، یکی از بهترین گزینه­ها است.

 

  • برای افرادی که دایم در سفرند

 

برای افرادی که دایم در سفرند
برای افرادی که دایم در سفرند

 

اگر می­خواهید برای کسی که دایما در سفر به شهرها و کشورهای مختلف و کشف مکانهای خاص زیبا  است ، عطری مناسب انتخاب کنید، عطر “تامی باهاما” یکی از بهترین گزینه­ها است. رایحه این عطر شامل عطر لیمو، گریپ فروت، و برگهای بنفشه به همراه نت ملایمی از ادویه، اسطوخودوس و مریم گلی است. این عطر حتما چشمهای دوست جهانگرد شما را خیره خواهد کرد. چه کسی از یک ترکیب فوق­العاده و خاص بدش می­آید؟

 

  • برای افراد درونگرا

 

برای افراد درونگرا
برای افراد درونگرا

 

این عطر نه­تنها جذاب است، بلکه مناسب افراد درونگرای فاقد اعتماد به نفس است. عطر”دِیزی دریم” مصول مارک ژاکوب یک ورژن جدید از خانواده عطرهای دِزی است. بهترین نکته در خصوص این عطر این است که که رایحه این عطر، رایحه شیرین آنبدون ایجاد دلزدگی است. نت اولیه این عطر، میوه­ای ( توت سیاه و گریپ فروت و گلابی) بوده و با رایحه یاس( خیلی کم) و لیچی و ویستریا آبی ترکیب شده است. انتخاب این عطر برای هدیه به افراد درونگرا، بی­شک درست­ترین انتخاب است.

 

  • برای افراد برونگرا

 

برای افراد برونگرا
برای افراد برونگرا

.

اگر طرف شما فردی است که بیشتر وقت خود را در میهمانی­ها و جمع دوستان می­گذراند  باید بگویم با یک فرد برونگرا مواجه هستید. اما اگر به دنبال عطر مناسب این فرد هستید، نام عطر “نیروانا وایت” از خانواده ” الیزابت ژاماس” را در ذهن داشته باشید. این عطر ترکیبی از گل یاس و مشک است. این عطر مسلمل برای افرادی با اعتماد به نفس فوق بالا بهترین هدیه است.

 

  • برای افراد همیشه نگران

 

برای افراد همیشه نگران
برای افراد همیشه نگران

 

همیشه در بین دوستان همه کسی پیدا می­شود که، دایما نگران اوضاع و آینده هستند به اضافه اینکه نوعی بدبینی نسبت به همه چیز در وجود انها موج می­زند. چرا به او عطر “وانیلا لاواندر” محصول ” لاوانیلا” را هدیه نمی­دهید؟ این عطر ترکیبی از اسطوخودوس اسپانیای، رز اصیل، و برگهای­ بنفشه است که حس آرامش و خوش­بینی را القا می­کند.

 

  • برای معلم­ها

 

برای معلم­ها
برای معلم­ها

 

اما این عطر مخصوص افرادی  است خاص  که نقش بزرگ و مهمی در زندگی هر فرد، ایفا کرده­اند. مهم نیست که ایا معلم دوران دبستان شما که شما را به سمت موفقید کشانده و یا بهترین دوست شما که همیشه نقش معلم و حامی برای شما بازی کرده است یا مادرتان که بهترین و اولین معلم زندگیتان بوده . مهم این است که عطر” فلاور بمب” برای نشان دادن احساس قلبی و میزان عشق شما به همین افراد خاص در زندگیتان، بسیار مناسب است.

 

  • برای دلرباها و افسونگرها

 

برای دلرباها و افسونگرها
برای دلرباها و افسونگرها

 

بدون رو دربایستی این عطر یکی از عطرهای خاص و مورد علاقه من است. نه تنها  رایحه عطر” هوم” محصول” وینس کاموت” حس اعتماد به نفس و نوعی مرموزی را القا می­کند باعث شادابی و سرزندگی نیز می­شود. چیزی که مردان را به سمت این عطر بیشتر جذب می­کند رایحه خنک و سرد آن که ترکیبی ازلیمو، سدر اطلس، اسطوخودوس فرانسوی و برگ آبی سرو است، می­باشد. مضاف بر اینکه شیشه این عطر هم به خودی خود جذاب و وسوسه انگیز است. باور کنید این یکی از بهترین انتخابها برای مردان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا