گوناگون

ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی

این روز ها خبری در دنیای اینترن مبنی بر ازدواج گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی و کامبیز حسینی مجری رادیو وتلویزیون منتشر شده است که بعد از شرح حال مختصری از این دو نفر به این خبر خواهیم پر داخت . با ارشاکو همراه باشید….

کامبیز حسینی 

کامبیز حسینی متولد دهم مرداد ۵۴ و بزرگ شده ی رشت و مشهد می باشد .کامبیز حسینی بازیگر ، طنزپرداز ، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم اکنون در نیویورک زندگی می کند.او اجرا کننده برنامه تلویزیونی پارازیت که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می شد ، بوده و هم اکنونن نیز به اجرای برنامه پولتیک می پردازد.

گلشیفته فراهانی 

گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه ای رهاورد فراهانی هنر پیشه و نوازنده ایرانی است . وی در ۱۹ تیر ۶۲ در هتران متولد شد . بازیگری را با بازی در سینما در سال ۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد.

گلشیفته نخستین بار در برابر دوربین ژاند موندینو عکاس سرشناس فرانسوی و برای مجله مادام فیگارو نیمه برنه شد . هم چنین فیلم کوتاهی از او و پانزده بازیگر جوان دیگر که نام شان برای نامزدی بخش ” بهترین بازیگر مستعد “جایزه سزار مطرح شده بود ، منتشر شد که آن ها را در حال عریان شدن نشان می داد.

نقیب شنبه زاده آهنگساز و نوازنده ایرانی و عضو گروه موسیقی شنبه زاده هست که چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود عکسی مبنی بر عروسی گلشیفته فراهانی و کامبیز حسینی منتشر کرده و ازدواج آن دو را تبریک گفت . 

این سخن نقیب زاده موجی از خوانندگان اینترنتی را به سمت ازدواج مجدد گلشیفته فراهانی سوق داد.

 

photo_2015-10-05_17-01-40
گلشیفته فراهانی

 

چند روز بعد از انتشار ازدواج گلشیفته فراهانی ، نقیب زاده این خبر را تکذیب کرده و آن را شایعه ای بیش نخواند و این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود چنین بیان داشت :

” دوستان لطفا شایعه درست نکنید ، کامبیز با گلشیفته ازدواج نکرده !!! با کس دیگه ای ازدواج کرده !!!” 

 

dvcs_copy
نقیب شنبه زاده

 

او با این یادداشت ابهام برانگیز ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری مشهور را تکذیب کرد اما باز هم نگفته است که همسر جدید این بازیگر چه کسی است . باید منتظر ماند و دید واکنش گلشیفته فراهانی به این ماجرا چه خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا