گوناگون

هفتمین ماه بارداری کیم کارداشیان

احساس می­کنم شبیه وال  شده ام

به نظر می­رسد کیم کارداشیان در ماه هفتم حاملگی، کاملا اماده تولد نوزادش است. در آخرین پست وی در وب سایتش، کیم کارداشاین نوشته: احساس میکنم شبیه یک وال بزرگ شده ام.

او اعتراف می­کند که فقط چاقی نیست که او را اذیت می­کند بلکه عوارض جانبی دیگری هم هست که مزید بر علت می­شود. او می­گوید که نوزادش که هنوز به دنیا نیامده و پسر است، در شکم او نشسته و هر ۵ دقیق یکبار تکان می­خورد. این بازیگر غربی می­گوید دیگر نمی­تواند به خوردن آبنباتهای مکزیکی ادامه دهد چون ممکن است به بیماری قلبی و حمله قلبی دچار شود. البته نه اینکه او میلی به غذا نداشته باشد. درست ماه سپتامبر بود که کیم با به اشتراک گذاشتن عکسهای عجیب و غریب در صفحه اینستاگرامش، نشان داد که چقدر ریزه کاری می­کند. بر اساس عکسهایی که در وبلاگ شخصی اش قرارداده، میل او به سالاد مکزیکی تاکو چقدر شدید است.

به نظر می­رسد که بارداری دوم او خیلی آسان نیست.

همسر کیم شب تولد ۳۵ سالگی­اش او را غافلگیر کرد و برای او جشن تولد ۳۵ سالگی با شکوهی برگزار کرد.  این مراسم  روز ۲۱ اکتبر در سالن تیاتر  وِستلاک سینِپولیس در خیابان تاوزند اَک کالیفرنیا برقرار شد. همسرش می­گوید با اینکار می­خواست به او شب با شکوهی به وجود آورد چون او تحت تاثیر بارداری و اضافه وزن بیش از اندازه­اش.

 

]]
احساس می­کنم شبیه وال شده ام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا