گوناگون

برهنگی کامل گلشیفته فراهانی در مجله ایگوئیست

به قلم ارشاکو : باردیگر عکسی برهنه از گلشیفته فراهانی برروی یک مجله فرانسوی ! خیلی از انتشار عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی بر روی مجله مادام فیگارو نگذشته است و مردم هنوز این عمل گلشیفته را  به یاد دارند ، که باری دیگر عکسی کاملا برهنه  از گلشیفته در همین مجله که برگرفته از مجله فرانسوی ایگوئیست می باشد منتشر شد . در ادامه این خبر همراه با ارشاکو باشید ….

گلشیفته فراهانی در تابستان گذشته به  نیویورک‌تایمز گفته بود که عکس های برهنه ای از وی گرفته شد است که به ترتیب از او منتشر خواهند شد !!

روشی که فراهانی برای خود برگزیده است حتی روشی غیر معمول در بین بازیگران هالیوودی نیز می باشد و حتی در انتشار تصاویر برهنه از بازیگران و خوانندگان آمریکایی نیز برخی نقاط پوشانده می‌شود و این حریم مشخص را اکثر مجلات نیز رعایت می‌کنند و بنابراین روشی که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته حتی در سینمای آمریکا نیز امری مرسوم و پذیرفته شده نیست و به ندرت رخ می‌دهد.

 

گلشیفته فراهانی با تصاویر برهنه خود توانست رتبه بالایی در میان زنان زیبا در جهان را در سال ۲۰۱۴ میلادی به دست بیاورد.

 

سایت اینترنتی معروف فیلم آمریکا “TC Candler” سالانه فهرست صد زن زیبا در سراسر جهان را منتشر می کند. این سایت امسال رتبه ۶ خود را به گلشیفته فراهانی اختصاص داده است !! پس می توان گفت که آمریکا تلاش های فراهانی را بی پاسخ نگذاشته و دستمزد وی را به نحو احسن و اکمل پرداخت کرده است !!

پس آیا این چنین نیست که

به ابتذال کشاندن چهره های مشهور ایران از اهداف کشورهای استکبار و استعمارگر و به خصوص کمپانی هایی که با سرمایه صهیونیست ها اداره می شوند به شمار می رود و دشمنان نظام در پی شکست های پی در پی در عرصه سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی سالهاست روی به جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی در میان جوانان و به خصوص چهره های مشهور آورده اند.

 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/برهنگی-کامل-گلشیفته-فراهانی-در-مجله-ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا