ورزش و سلامتی

۶ عادت طلایی افراد لاغر

روتین های مناسب لاغری

۱- پیتزا درست کنید

شام درست کردن دوبرابر از تلفن صحبت کردن و یا ورق زدن مجله برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کالری می سوزاند . حتی غذا نیز در این روش بهتر طبخ خواهد شد . حداقل یک بار در هفته خودتان در خانه غذا درست کنید البته ترجیحا این کار را به ۵ یا ۶ شب برسانید.

پیتزا پختن

 

 

۲- بهتر بخوابید

 باید بدانید که شما حتی با خوابیدن هم می توانید کالری بسوزانید. تحقیقات در مورد خواب و هورمون ها نشان داده که متابولیسم شما در این حالت افزایش پیدا کرده و بیشتر از زمانیکه در حال استراحت هستید کالری می سوزاند.

sleep

 

 

 

۳- دهانتان را سرگرم نگه دارید

بعضی اوقات ما دوست داریم دهانمان مشغول باشد بخاطر همین از آدامس استفاده می کنیم ، یک شکلات می خوریم که زود آب نشود ، از خلال دندان استفاده می کنیم یا جتی هسته زیتون را می جویم.در حالیکه این کارها در ملا عام صورت خوشی ندارد اما اگر می خواهید این کار را کمتر ناخوشایند نشان دهید می توانید از یک آدامس بدون قند استفاده کنید مخصوصا اگر می خواهید میان وعده بخورید.

دانلود

 

 

۴- هر زمان گرسنه بودید غذا بخورید

آمریکایی ها به هر دلیلی شروع به غذا خوردن می کنند این دلیل می تواند هر چیزی باشد از احساس گرسنگی گرفته تا احساس کسالت ، تنهایی ، استرس و یا ترس ، مفهومی که در فرهنگ های دیگر غریبه است. شما نمی توانید به هر دلیلی که بوجود آمد غذا بخورید و باز هم لاغر باقی بمانید. دگتر دیوید کتز پروفسور نشریه سلامت و دارو از دانشگاه پزشکی یالی می گوید:”اگر از روی کسالت غذا بخورید این کار را نوعی سرگرمی به حساب خواهید آورد. اگر از روی استرس غذا می خورید بهتر است جای آن را به انواع مدیتیشن و یا یوگا بدهید”

slim4

 

 

۵-به پاهایتان فکر کنید

هر زمان داشتید نامه یا لیستی تهیه می کردید ننشینید در عوض بایستید. با این کار از روی صندلی ای که ساعت ها روی آن می نشینید بلند می شوید و می توانید برای دقایقی به پاهایتان استراحت بدهید.

slim3

 

 

 

 

۶- زمان تان را به زمان فعالانه تبدیل کنید

در خلال آگهی های بازرگانی ای که در میان سریال محبوب شما پخش می شود کارهای منزل را انجام دهید .کارهای لباس شستن را انجام دهید ، سبدهای زباله را خالی کنید ، ظرف های کثیف را جمع آوری کنید اگر این کار در حدود ۱۴ تا ۲۴ دقیقه به طول بینجامد شما می توانید کالری قابل توجهی بسوزانید و در عوض با نخوردن میان وعده صدها کالری ذخیره می کنید!

slim1

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا