آرایشی و زیبایی

۴ ترفند آرایشی برای داشتن ظاهری جوان تر

ترفندهای آرایشی جوان کننده

سبک آرایشی جوان کننده

همه ما خانوما دوست داریم تو هر سنی هم که هستیم جوون تر از سنمون به نظر برسیم و همه زیبایی ما رو تحسین کنن.امروز در ارشاکو ۴ نکته آرایشی ساده رو معرفی می کنیم  که با رعایت این نکات ظاهری جوان و زیبا خواهید داشت .

پودر و پنکیک سبک ترفند آرایشی ظاهری جوان

برای جوان تر به نظر رسیدن صورتتان به سمت خرید کرم پودر و پودرهای سبک بروید که پوست شما را نیز هیدراته می کنند.کرم پودر و پنکک را با انگشتان خود به صورت تان بزنید اما اگر پوست بسیار خشکی دارید پودر خود را با یک مرطوب کننده مخلوط کنید و سپس آن را استفاده کنید.

 

پنکیک

 خط چشم ملایم

 

بکار بردن مداد چشم ، باعث می شود چشمان شما سفید تر به نظر بیاید،روی زیبایی چشمان شما تاکید بیشتری کرده و آن را روشن تر نشان میدهد .مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

 

 

خط چشم۲

رژگونه های روشن ترفند آرایشی ظاهری جوان

رژ گونه های با رنگ های روشن روی گونه ها ظاهر شما را جوانتر نشان میدهد. یک صورت جوان همیشه با سرخی خفیفی ناشی از شرم می درخشد.  پس رژ گونه هایی انتخاب کنید(صورتی،هلویی) که این کار را با صورت شما انجام می دهند.

 

رزگونه

برق لب

شما می توانید برق لب را تنها برای میان لب پایینی خود مورد استفاده قرار دهید که نه تنها ظاهر شما را شاداب تر نشان میدهد بلکه به شما کمک می کند لب هایی تاثیر گذار تر داشته باشید.آنجلینا جولی همیشه از این تکنیک آرایشی استفاده می کند. خانم های مسن تری که برق لب را روی تمامی نقاط لب شان استفاده می کنند باید توجه داشته باشند  که با این کارشان چین های دور دهان شان را بیشتر در معرض نمایش می  گذارند.

 

برق لب

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا