گوناگون

۲۵ ایده برای هدیه دادن مخصوص زوجهای عاشق

 

به قلم ارشاکو : در این مقاله از ارشاکو قصد داریم تا در خصوص چندایده برای ابراز عشق به همسرتان در ولنتاین صحبت کنیم.
به نظر شما آیا اینکه دوست داشته شوید مهم­تر است یا اینکه دوست داشته باشید؟ بیشتر ما با این جمله ” جورج ایلیوت” موافق هستیم که: ” من نه تنها دوست دارم که معشوقه باشم بلکه دوست دارم که بشنوم کسی دوستم دارد”

ولنتاین زمان خاصی است که می­توانید عشقتان را هم به صورت کلامی و هم به صورت عملی بیان کنید. ما از کاربران فِیس بوک خواستیم تا ایده­های جالب خود در مورد ولنتاین را با ما به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا ۲۵ تا از بهترین این ایده­ها راب ا شما در میان بگذاریم.

۱- بر روی تکه­ای کاغذ، انواع بوسه­هایی که دوست دارید را بنویسید( مثلا بوسه بر روی گونه). سپس درون یک جعبه قرمز یا کیف کوچک قرمز قرار دهید و با بوسه به شریک زندگیتان هدیه دهید. بعد از همسرتان بخواهید که چند کاغذ از درون کیف یا جعبه بدون اینکه انها را بخواند بیرون بیاورد و سپس با توجه به نوع بوسه­ای که روی کاغذ نوشته شده است، همسرتان را ببوسید.

۲- بر روی کاغذ یا در دیک دفترچه، دلایلی که شریک زندگیتان را دوست دارید بنویسید و بابت تمام این دلایل از او تشکر کنید. خانمی که این ایده را در فیسبوک با ما به اشتراک گذاشته بود، اضافه کرده بود که شریک زندگیش از این کار به شدت استقبلا کرده و خوشش آمده است. همسرش به او گفته که این بهترین هدیه­ای بوده است که تا به حال دریافت کرده است. این خانم به این نکته اشاره کرده است که اینکار به او کمک کرده که بر روی نقاط مثبت رابطه­اش با شریک زندگیش بیشتر تمرکز کند.

 

art359_01
هدیه دادن

 

۳- سعی کنید بدون اینکه صحبت در مورد جایی که قرار است با شریک زندگیتان بروید، او را بیرون ببرید و در راه از او بپرسید که حدس بزند برنامه­ان برای آن شب چیست و به او سرنخ­هایی بدهید تا نهایتا به این نتیجه برسد که برای ولنتاین برنامه­های خاصی دارد. مسلما روش­های هیجان انگیز بسیار جذاب است.

۴- بعد از صرف یک شام عاشقانه زیر نور شمع، به همسرتان جمله عاشقانه­ای بگویید و با او فیلم عاشقانه­ای تماشا کنید. خانمی که این ایده را با ما به اشتراک گذاشته بود در ادامه گفته است که ” ولنتاین گذشته وقتی من به خانه رسیدم دیدم که شوهرم اتاق خوابمان را با شمع تزیین کرده است. درست است که او آشپز نیست اما غذای فوق­العاده­ای درست کرده بود. استیک کبابی، میگو، سیر و کره و سبزیجات هم دورچین­های غذا بودند. او برای دسر فندانت شکلاتی همراه با میوه­های خوشمزه خریده بود. بعد از شام هم او با جمله­ای عاشقانه مرا به دیدن یک فیلم رمانتیک دعوت کرد.

۵- می­توانید برای گذراندن شب ولنتاین جایی خارج از خانه مثلا یکی از اتاق­های یک هتل لوکس، فکر کنید. یکی از آقایان این پیشنهاد را داده و گفته است که او در یکی از هتل­های شهرشان اتاقی برای یک شب رزرو کرده و بچه­شان را هم با هماهنگی قبلی به خانه مادربزرگش فرستاده است. او زودتر از همسرش به خانه رفته و چمدان خودش و همسرش را بسته است و وقتی به همسرش گفته که برای گذراندن شام ولنتاین او را به هتلی می­خواهد ببرد با استقبال فوق­العاده همسرش مواجه شده است. او می­گوید این سورپرایز همسرش را واقعا هیجان زده کرده است. حتی این یکی از پیشنهادهای فوق­العاده برای گذراندن سالگرد ازدواج هم هست.

می­توانید به بانوی زندگیتان یک دسته بزرگ گل رز هدیه دهید. جملات زیبا بر روی کاغذ بنویسید و آنرا به شاخه هر یک از گل­ا بچسبانید.

۷- اگر امکانش هست ناهار یا شام ولتاین را در رستورانی بخورید که برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کرده­اید. وقتی غذایتان را میل کردید، روی برگه­ای خاطرات آنروز را یادداشت کنید و انرا برای همیشه در جعبه خاطراتتان نگهدارید.

۱۱ شاخه گل رز برای همسرتان بفرستید و بع خودتان دوازدهمین شاخه را در حالی که شعر عاشقانه می­­خوانید به او هدیه دهید.

۹- در یک جعبه، بادکنکی که با گاز هلیوم پر شده است به همراه یک کادو مخصوص ولنتاین قرار دهیدو خانمی که این پیشنهاد را داده است، گفته که من اینکار را انجام دادم و نتیجه­اش را تا آخر هفته در روحیه همسرش دیدم.

  1. می­توانید بچه­هایتان را به خانه مادر و پدرتان بفرستید و یک بعدازظهر عاشقانه با همسرتان بگذرانید. یکی از خانم­هایی که این پیشنهاد را با ما به اشتراک گذاشته است در ادامه گفته است که : من و همسرم اوقات خوشی را با هم سپری کردیم، مثلا برای خرید وسایل شام بیرون رفتیم، با هم آشپزی کردیم و در حال آشپزی به موسیقی ملایم و عاشقانه­ای گوش می­کردیم. حتی شام را هم در فضایی عاشقانه با شنیدم موسیقی ملایمی سپری کردیم. بعد از شام رقص دو نفره لذت بخشی داشتیم . شب دل­انگیز و پر خاطره­ای را در خانه گذراندیم و از اینکه شب ولنتاین را در رستوران نگذراندیم بسیار بسیار خوشحالیم.

۱۱- می­توانید شام از بیرون بخرید و به خانه بیاورید و با تمام اعضای خانواده­ان روی زمین شام را صرف کنید. مردی که این پیشنهاد را ارایه کرده گفته است که: بچه­های من هر سال منتظر آمدن چنین شبی هستند، ما سال قبل سعی کردیم که این رسم را تغییر دهیم اما با مخالفت آنها مواجه شدیم. واقعا این کار در شب ولنتاین برای ما مثل یک رسم خانوادگی شده. اینکار به بچه­ا ارزش خانواده و ازدواج عاشقانه را نشان می­دهد.

 

هدیه دادن
هدیه دادن

 

۱۲ – می­توانید در خلوت با همسرتان بدون حضور کسی فیلمی عاشقانه تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

۱۳- اگر از هم دور هستید، می­توانید برای شریک زندگیتان یک بسته محصولات آرایشی و مراقبتی بفرستید فقط سعی کنید رنگ این محصولات قرمز باشد( منظور رنگ بسته بندی و جعبه است)

۱۴- غذایی درست کنید ک نشانی از عشق با خود دارد. مثلا با دانه­های ذرت یا حبوبات پخته غذایتان را با جمله( دوستت دارم) تزیین کنید و در کنارش شکل یک قلب بکشید.

۱۵ در جیب کت، شلوار یا مانتو و یا حتی کفشتان شکلاتی به شکل قلب قرار دهید. این پیشنهاد را خانمی با ما به اشتراک گذاشته است و می­گوید: او از همان سال­های اول ازدواج این کار را انجام داده و اکنون فرزندانش اینکار را مانند یک رسم خانوادگی برای همسرانشان انجام می­دهند.

۱۶- مثلا قبل از ساعت ناهار به محل کار همسرتان بروید و او را غافلگیر کنید. حتی می­توایند نزدیک دفتر که رسیدید با او تماس بگیرید و به او بگویید که برای صرف ناهار می­­خواهید او را به یک رستوران دعوت کنید و تا وقتی که کارش تمام شود منتظرش می­مانید. به همسرتان حتما بگویید که چقدر از گذراندن زمان با او خوشحال هستید و چه قدر به او افتخار می­کنید.

۱۷- میتوانید درون یک ظرف پر از شکلات برای همسرتان یادداشتی بنویسد . همیشه یادداشت­ها اثر خاصی دارند. مثلا نظرتان با جمله: من واقعا از اینکه در زدگیم هستی احساس خوشبتی و خوش­شانسی دارم” می­توانید چند یادداشت با جملاتی اینچنینی آماده کنید و هر کدام را به صورت رل شده با یک ربان به یک شکلات بچسبانید. ­

۱۸- در صورت امکان می­توانید روز ولنتاین را مرخصی بگیرید و در خانه کنار همسرتان بمانید و اوقات خوشی را با هم سپری کنید. می­وانید به رستوران مورد علاقه­تان بروید یا هرجایی که برایتان خاطرات خوبی تداعی می­ند.

۱۹- می­توانید شعری برای همسرتان بگویید و به او تقدیم کنید. البته اگر طبع شاعرانه دارید.

۲۰- بر روی چند تکه کاغد احساستان را نسبت به همسرتان بنویسد و انرا در آلبون عکس قرار دهید و به همسرتان تقدیم کنید. خانمی که این پیشنهاد را داده گفته که در صفحات ابتدایی البوم عکس­های ماه عسلشان را گذاشته و بعد در صفحات آخری کاغذهایی با جملات عاشقانه قرار داده است.

۲۱- می­توانید روز ولنتاین وقتی همسرتان به خانه می­اید غافلگیرش کنید و با یک خوش­آمد گویی عاشقانه از او استقبال کنید. می­توایند روی بالش او یک کاغذ با جای بوسه­ایتان قرار دهید.

۲۲- می­وایند با یک دسته گل رز قرمز به محل کار همسرتان بروید و اگر شرایط مساعد است مقابل همکارانش به او ولنتاین را تبریک بگویید و خوشحالیتان را از اینکه با او هستید ابراز کنید.

۲۳- می­توانید صبحانه مخصوص ولنتاین را برای همسرتان آماده کنید و روی یک تکه کاغذ به شکل قلب ۱۴ دلیل برای اینکه او را دوست دارید بنویسید و توی بشقابش قرار دهید.

۲۴- در صورت امکان می­توانید برای همسرتان یک کارت پستال با تصویری عاشقانه از طریق پست ارسال کنید.

۲۵- بعد از اینکه همسرتان به تخت خواب رفتف می­توانید ۱۴ دلیلی بررای دوست داشتنش را روی یک تکه کاغذ بنویسید و بچسبانید به فرمان ماشینش تا صبح که سوار ماشین می­شود آن یادداشت را ببیند. یا مثلا می­توانید روی آینه میز توالتتان یا دستشویی با رژ لب جمله­ای عاشقانه بنویسید و منتظر شوید تا صبح که همسرتان بیدار می­شود آن جمله را بخواند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا