گوناگون

۱۳ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

همیشه تا یاد روز مرد و پدر می افتیم نا خداگاه یاد هدیه هایی مانند جوراب و لباس زیر میرویم چون این عزیزان هیچ موقع توقعی نداشته و ندارند ولی واقعآ وقتش است که اگر قبلآ هم به سراغ این قبیل کادو ها میرفتیم امسال سنت شکنی کرده و این عزیزان را غافلگیر کنیم…

در این مطلب از ارشاکو به معرفی هدیه های مناسب برای این روز میرویم که در معرفی این کادو ها میزان بودجه های مختلف را در نظر گرفتیم پس اصلآ نگران نباشید هوای جیب شما را داریم !

۱-وسایل اصلاح و پیرایش : هدیه مناسبی برای مردان میباشد .ریش تراش , ماشین اصلاح و ماشین اصلاح موی بدن و گوش و بینی.قیمتی که برای این دسته معرفی شده باید بپردازید میانگین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای کالای مناسب با کیفیت خوب است.

 

اصلاح و پیرایش
هدیه برای مردان

 

 

۲-ابزار آلات : اکثر مردها به خصوص مردهای ایرانی عاشق کارهای فنی هستند ! خرید ابزار مناسب این کارها ان ها را خیلی خوشحال میکند.تنوع خرید ابزار بسیار بالا است از پیچ گوشتی و آچار و دریل گرفته تا انبر دست و چراغ قوه و وسایل باغبانی.قیمت این دسته بسیار متفاوت هست ولی میانگین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان باید برای خرید هدیه ای مناسب بپردازید.

 

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۳-ست چرمی: ست کیف پولی و کمربند و جا کلیدی بسیار شکیل و مناسب است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و شما را به خرج نمیندازد قیمت حدودی ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان حدودی با توجه به جنس چرم.

 

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۴-عطر و ادکلن : کادو بسیار مناسب و شکیلی است با توجه به سلیقه پدر یا همسرتان رایحه را انتخاب کنید میتوانید از ادکلنی که هم اینک استفاده میکند نیزبرای انتخاب رایحه مناسب کمک بگیرید .در مقاله پیشنهاد خرید عطر و ادکلن با قیمت های ارزان , متوسط و گران به شما عطر های مختلف با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید معرفی کردیم.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

۵-انوع کیف : با توجه به اینکه چه شغلی دارند و چه فعالیتی انجام میدهند میتوانید انواع کیف مثل کیف دستی ، کیف دوشی ، کیف اداری و … را انتخاب نمایید حدود قیمتی بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان میباشد.

کیف مردانه

 

 

۶-وسایل سنجش سلامت : هدیه مناسبی است ابزارهایی مانند فشار سنج، ترازو ، تست قند خون، نمایشگر ضربان قلب .همچنین میتوان با کادو دادن دستگاه تصفیه هوا , هوا را برای پدر و همسرتان مرطوب و مناسب نگه دارید تا تنفسی سالم داشته باشند.قیمتی حدود ۵۰ هزار تومان برای این محصولات خواهید پرداخت.

 

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۷-تجهیزات ورزشی :خرید لباس و گرمکن ورزشی ، خرید کفش ورزشی میتوان انها را را به ورزش تشویق کرد و سلامتی همسر و پدر خود را تضمین کنید.قیمتی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای شما خواهد داشت.

 

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

۸-کتاب نیز هدیه و کادویی مناسب به حساب میاید با توجه به اینکه فرد مورد نظر شما به چه موضوعاتی علاقه دارد میتوانید کتاب مناسب او پیدا و تهیه کنید و خوشحالی را برایشان به ارمغان بیاورید.قیمت کتاب قیمت های متفاوتی دارد ولی با قیمتی حدود ۵۰ هزار تومان میتوانید کتابی مناسب تهیه کنید.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

۹-دکمه سر دست و انگشتر:خرید هدیه های لوکس در مواقعی که امکان آن را دارید بسیار مناسب است .دکمه سر دست و انگشتر هایی از جنس طلا و نقره و فلزات گران بها بسیار عالی میباشد.با توجه به میزان فلزات گران بها قیمت های متفاوتی دارد.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۱۰-ساعت مچی : هدیه بعدی برای روز پدر و مرد ساعت مچی است .ساعت مچی هدیه مناسب و در خور شأن است.با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید میتوانید سمت ساعت مچی هم بروید.با توجه به سن و سال پدر یا همسرتان میتوان ساعت اسپرت و ورزشی ، ساعت کلاسیک ،ساعت بند چرمی و … انتخاب نمود.قیمت و طیف انتخاب در ساعت ها بسیار متنوع است.

 

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

 

۱۱-حوله پالتویی: حوله های پالتویی نیز بسیار شکیل و مناسب است که قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان برای شما در بر خواهد داشت.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

 

۱۲-خود نویس: خود نویس های شکیل نیز هدیه مناسب است که با بودجه های پایین نیز سازگار است .قیمتی حدود ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان هدیه ای مناسب است.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۱۳-پاپیون و کراوات : هدیه مناسبی برای مدرهایی که اهل زدن کراوان و پاپیون هستند قیمت هم زیر ۵۰ هزار تومان می باشد.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

 

۱۴-هدیه های خلاقانه : هدیه هایی مثل پازل با طرح عکس همسر یا پدرتان یا عکسی از خاطرات شیرین و از این دست نیز بسیار غافلگیرانه است و هزینه بسیار کمی هم در بر خواهد داشت.

هدیه برای مردان
هدیه برای مردان

همراهان فروشگاه اینترنتی ارشاکو هم اگر هدیه مناسبی به نظرتان می آید و ذکر نشده نام ببرید و باقی عزیزان را در این انتخاب راهنمایی فرمایید.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/۱۳-پیشنهاد-خرید-هدیه-برای-آقایان/

‫3 دیدگاه ها

  1. با تشکر از پیشنهاد های جالبتون .
    من نقریبا همه لوازم و وسایل شخصی رو. به مناسب های مختلف گرفتهو داشتم و چون همسرم اسرار به گرفته هدیه داشتند و خواستند با نظر من باشه پیشنهاد وسایل سنجنش سلامت برام جالب بود که به فکرش نبودم
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا