اتو و حالت دهنده مو

چگونه از اتوی مو استفاده کنیم ؟

چگونه از اتوی مو استفاده کنیم ؟

چگونه از اتوی مو استفاده کنیم ؟
اطوی مو

در این مطلب از ارشاکو درست استفاده کردن از اتوی مو را خواهید آموخت. با ارشاکو همراه باشید. . .

اگر موهای تان فر دار است، اگر موهای تان پرپشت و موج دار است، اما دوست دارید که موهای تان صاف باشد، می توانید از اتوی مو برای صاف کردن موهای تان استفاده کنید. با صرف زمان و خرج کردن صبر و حوصله، موهایی صاف و مرتب و زیبا خواهید داشت.

امروزه در بازار، انواع و اقسام اتوهای مو با برندهای معروف و معتبر وجود دارد .اتو مو خوب در حالت کلی و جامع آسیب کمتری به موهای شما وارد کرده و یا حتی با استفاده از یون ها به سلامت آنها در هنگام اتو کشیدن کمک میکند .

 

روش صحیح استفاده از اتوی مو

موهای تمیز را اتو کنید :

بهتر است هنگامی که موهای تان را به تازگی شسته‌اید و تمیز هستند، از اتو مو برای حالت دادن و صاف کردن موهای تان استفاده کنید. وقتی موهای تان چرب است و چند روزی است که به حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده کنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهای تان می‌روند و موهای تان آسیب می‌بینند.

سشوار بکشید :

پس از صاف و یک دست کردن موهای تان با اتوی مو، روی آن ها را سشوار بکشید، ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهای تان کار کرده‌اید.

پیش از‌ اتو کشیدن، موها را شانه کنید :

برای این که حرارت اتوی مو کم تر روی موهای تان باقی بماند، پیش از اتو کردن موهای تان، آن ها را شانه کنید. حتما قبول دارید که اتو کردن و صاف کردن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است. در این صورت شما می‌توانید دفعات کمتری اتوی مو را روی موهای تان بکشید.

شب بهتر از صبح است :

بهتر است شب به حمام بروید و موهای تان را بشویید و تمیز کنید و سپس آن ها را با اتو صاف کنید و بعد به رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح، موهای مرتب تر و زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید زمان بیش تری را برای صاف کردن موهای تان با اتوی مو صرف کنید و به طور مسلم، موهای تان حرارت بیشتری خواهند دید، که این باعث آسیب دیدن موها می شود.

از ژل استفاده کنید :

برای این که موهای تان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید اتو بکشید، ژل بزنید، این کار موجب می‌شود موهای تان بهتر حالت بگیرند و براق و زیباتر به نظر بیایند.

اتو مو
اتو مو

از اتوی مو درست استفاده کنید

 

اگر شما از این روش‌ برای اتو کردن موهای تان استفاده کنید، علاوه بر این که موهایی صاف و براق خواهید داشت، موهای تان سالم نیز می‌مانند :

. پس از شستن موهای تان و خارج شدن از حمام، موهای تان را با حوله‌ای خوب خشک کنید

. سپس با یک شانه و با کمک دستان‌تان موهای تان را شانه کنید و آن ها را صاف کرده و یا به صورت حلقه‌‌حلقه شکل دهید

از اتوی مو برای صاف کردن موهای تان استفاده کنید. فراموش نکنید شما نباید بیش از پنج دقیقه اتوی مو را روی موهای تان نگه دارید.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله چگونه از اتوی مو استفاده کنیم ؟ با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا