اتو و حالت دهنده مو

معرفی چند محصول حالت دهنده

 

۱ . حالت دهنده ی مو Perfecter Fusion Styler

 

۱۱
حالت دهنده ی مو Perfecter Fusion Styler

 

این محصول یک برس حرارتی چرخشی است که برای حجم دادن , درخشان تر و نرمتر کردن برای تمام انواع مو چه بلند و چه کوتاه است . با این محصول فقط در عرض چند دقیقه به نتیجه ی دلخواه خود در منزل برسید . در این محصول از تکنولوژی یونی و سرامیکی (که در انواع اتو مو نیز وجود دارد) استفاده شده که به درخشندگی موهای شما کمک میکند . این محصول کیفیت بالایی دارد وساخته شده تا موهای شما را نرم کند و به آن جهت دهد . این محصول برای کسانی که موهای نرم , پرپشت , و خوش حالت میخواهند مناسب است . استفاده از ایندستگاه بسیار آسان و راحت است و شما دیگر لازم نیست که نگران سوزاندن مو یا  پوست خود باشید . در زمان کوتاه  و بدون هیچ زحمتی موهایتان را همانگونه میکند که دلخواه شماست . این دستگاه برای تمام انواع مو مناسب است , خوب , درشت , ضخیم , نازک , و درتمام طول ها .

این محصول توسط ماریا مک کول یک آرایشگر بین المللی در ۲۵ سال اخیر , شناخته شد . ماریا تلاش کرد تا محصولات مو را برای تمام خانم ها با هر نوع سلیقه و انواع مو , توسعه دهد . این محصول میتواند مو ها را به طور کامل صاف کند یا فر هایی زیبا به شما تحویل دهد . راهنمای این دستگاه را مطالعه کنید و سبک های مختلف آن را امتحان کنید تا مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید .

این دستگاه شامل دو تنظیم کننده ی دما میباشد همچنین این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار بعد از یک ساعت است بنابراین اگر روزی فراموش کردید که بعد از استفاده , آن را خاموش کنید , نگران نباشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود .

 

 

 

۲ . برس حجم دهنده و کراتینه رمینگتون CB65A45

 

۲۲
برس حجم دهنده و کراتینه رمینگتون CB65A45

 

این محصول انقلابی در برس های حالت دهنده است که شامل کراتین و مواد اساسی برای ایجاد موهایی سالم و قوی است . ترکیب هوشمندانه ی سرامیک و کراتین (به کار رفته در انواع اتو مو مانند برخی مدلهای اتو مو رمینگتون) با موهای شما با ملاطفت و مهربانی رفتار میکند . کراتین های نرم کننده به داخل سرامیک تزریق شده اند که از موهای شما حفاظت و مراقبت میکند . شما میتوانید علاوه بر مراقبت از موهایتان با این دستگاه ظاهری زیبا برای خود ایجاد کنید . این برس را به صورت افقی نگه دارید و از بالا به پایین موهای خود را شانه بزنید و دور این برس بپیچید . ۱۰ ثانیه صبر کنید و سپس موهای خود را آزاد کنید , این کار را تا فر کردن تمام مو ادامه دهید .

ویژگی های این دستگاه در یک نگاه :

  • پوشش سرامیکی و کراتینی
  • برس ۴۵ میلی متری
  • دو تنظیم کننده گرما
  • خاموشی اتوماتیک بعد از یک ساعت
  • قابلیت گرم شدن تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد
  • تنظیمات گرمای متغیر

لوازم جانبی : دفترچه راهنما

 

 

 

۳ . حالت دهنده ی مو Vidal Sassoon VSHA6471UK1

 

۳۳
حالت دهنده ی مو Vidal Sassoon VSHA6471UK1

 

این دستگاه برای خشک کردن مو ها بسیار مناسب است . شانه های این برس پلاستیکی و انعطاف پذیر است . حالت دهنده های هوای داغ به اندازه ی کافی سبک وزن هستند و بلند کردن و حرکت دادن آن بسیار آسان است .

برخی از ویژگی های این دستگاه :

  • دکمه رهاسازی حلقه ها
  • برس با نوک پلاستیکی و انعطاف پذیر
  • برس ۱۹ میلی متری برای حجم دادن موهای کوتاه
  • برس ۲۵ میلی متری برای موهای متوسط

لوازم جانبی : برس ۱۹ میلی متری و ۲۵ میلی متری , دفترچه راهنما

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا