اتو و حالت دهنده مو

معرفی چند اتو موی جدید Nu ME

 

MEGASTAR

اتو موی تخت

یک پیشرو در سبک اتو مو های تخت , برند NuMe یک اتو موی تخت با نوار حرارتی مادون قرمز طراحی کرده است که  به صفحات سرامیکی آن متصل شده است . این نوار ها در تماس مستقیم با مو ها قرار دارند که باعث انتشار ۱۰۰۰ درصدی بار های منفی در سطح مو و درخشندگی بیشتر  بدون آسیب زدن و خشکاندن آن میشوند . این دستگاه مو های مواج و ژولیده ی شما را به مو هایی صاف با درخشندگی بی نظیر تبدیل میکند .

 

۱
MEGASTAR

 

 

EMPRESS

برای ایجاد استایل صاف و فوق العاده از الماس های واقعی استفاده کنید . NuMe لوکس ترین اتو موی خود با نام ملکه (Empress ) تولید کرده است . الماس ها بر روی صفحات سرامیکی آن وجود دارند و شما نظیر آن را قبلا نده اید . صفحات درخشان آن کراتینه هستند , با افزودن پروتئین های مغذی به هر قسمت مو , مو های خود را پر پشت تر , براق تر و درخشان تر از همیشه کنید .

 

۲
EMPRESS

 

 

Silhouette

از نظر برند NuMe , شرط ورود به یک مکان داشتن ظاهری زیبا و اعتماد به نفس است . این دستگاه از سرامیک خالص ساخته شده است , که به شما به خاطر ذاشتن مو های زیبا و سالم , اعتماد به نفس میدهد . سرامیک خالص یعنی گرمای سریع و درخشندگی بالا بدون نیاز به فشردن زیاد صفحات اتو مو به موهایتان . با استفاده از این دستگاه مو هایی نرم و صاف داشته باشید .

 

 

۴
Silhouette

 

 

 

Petite

برای دخترانی که همیشه در راه هستند , این دستگاه همراه سبکی برای آنهاست که برای مو های کوتاه  , صاف کردن چتری ها , یا رام کردن مو های فر بسیار مفید است . بالا بردن درجه ی آن  برای مو های مدل پر بسیار مناسب است و مو های فر شما را تا مدت طولانی صاف نگه میدارد . زندگی خود را با استفاده از این اتو مو خوب لوکس تر کنید . این دستگاه مسافرتی همان قدرت نمونه های بزرگتر را دارد , ولی  تنها در اندازه ی کوچک تر است .

 

 

۵
لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا