مد و مدگرایی

کت و شلوارهای رنگی تابستانه

بهترین کت و شلوار رنگی برای روزهای گرم

بهترین کت و شلوار رنگی

امروز در ارشاکو چند پیشنهاد خوب برای انتخاب و پوشیدن کت و شلوارهای رنگی معرفی می کنیم.بعد از خوندن مطالب امیدواریم که شما هم کت و شلوار رنگی مناسب خودتان را پیداکرده باشید! با ارشاکو همراه باشید.

کت و شلوار سبز

شاید همه ما براین عقیده استوارباشیم که رنگ سبز کمی غیررسمی است ؛ اما انتخاب کردن سبز بر روی لباس های روشن این احساس بد را از شما دور میکند و استایل خوبی را برایتان  تضمین میکند. بقیه قسمت های لباستان را کلاسیک نگه دارید: کفش قهوه ای، پیراهن سفید ، کروات طرح دار و یک دستمال در جیب به صورت مستطیلی درآمده است. این اجزا در کنار یکدیگر از شما یک جنتلمن مدرن میسازد!!

سبز

 

 

کت و شلوار بژ

یک پیراهن کرباسی رنگی یا رنگ های دیگر تابستانی مانند سفید، کرم و خاکستری کمرنگ با این کت و شلوار عالی به نظر میرسد. البته میتوان از رنگ قهوه ای، قهوه ای مایل به زرد و قهوه ای مایل به قرمز نیز استفاده کرد.

بژ

 

 

کت و شلوار سفید

می توان گفت که رنگ سفید رنگ جدایی ناپذیر لباس های تابستانه ماست . این لباس باید جز لباس های اصلی شما باشد. از پیراهن سفید یقه دیپلمات باید استفاده کنید. استفاده از کروات شما را یک مرحله به عقب میبرد، پس از آن استفاده نکنید. در حالیکه باید از پیراهن های رسمی استفاده شود کفش ها باید راحت باشند. میتوانید از کفش های قهوه ای استفاده کنید.

سفید

 

 

کت و شلوار خاکستری کمرنگ

شاید خاکستری رنگ تازه ای نباشد اما استفاده از سایه روشنی که خاکستری بر طیف رنگ ها ایجاد میکند، این رنگ را کاملا مد روز جلوه میدهد. به دنبال رنگ هایی مانند آبی آسمانی و رنگهایی که حال و هوای خاکستری دارند بگردید و خود را مد روز جلوه دهید.

خاکستری کمرنگ

 

 

کت و شلوار آبی

چه در مراسم غیر رسمی یا در مراسم رسمی رنگ  آبی یکی از  پرمصرفترین رنگ هاست و باعث میشود شما مدرن جلوه کنید. باز هم استفاده از پیراهن به شما توصیه میشود و خوب است یک کروات ابریشمی نیز ببندید. با استفاده از کفش مشبک جیر تیپ خود را طوری درست کنید که فرهیخته به نظر بیایید.

آبی

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا