معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 عطر جدید از برند زادیگ اند ولتیر (Zadig & Voltaire)

برند فرانسوی زادیگ اند ولتیر در زمینه طراحی لباس ،مد و فشن فعالیت دارد .این برند تا به حال 14 عطر و ادکلن را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است .این برند برای اولین بار در سال 2009 و برای آخرین بار در سال 2017 عطر و ادکلن های خود را معرفی نموده است .زادیگ اند ولتیر به عنوان یک برند نوپا در عرصه عطر و ادکلن به خوبی ظاهر شده و توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند .از عطرهای این برند میتوان به عطر مردانه(به عنوان ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از برند زادیگ اند ولتیر) This is Him و عطر زنانه(به عنوان عطر زنانه با ماندگاری بالا از این برند) This is Her اشاره نمود .

اولین عطر رونمایی شده عطر زنانه و مردانه له پیورتی (Tome 1 La Pureté) است .رایحه ای بسیار چوبی و شرقی دارد که مناسب افرادی میباشد که به نت های چوبی و عطرهای چوبی علاقه مندند .در ابتدای نت ها برگاموت ،در میانه نعنای هندی و شیر و در انتها نت چوب صندل به مشام میرسد .تازگی و طراوت در این عطر به وضوح قابل احساس است .

دومین عطری که قصد معرفی آن را داریم عطر زنانه و مردانه له لژرتی (Tome 2 La Légèreté Zadig & Voltaire) میباشد .این عطر از دسته عطرهای گلی و میوه ای است که از ترکیب نت های گلابی ،نت های سبز ،زنبق و مشک گل ختمی تهیه شده است .رایحه ای که از ترکیب نت ها به سمت و سوی شیرینی مشک و گرمای زمین میرود .این عطر اسپورت انتخاب مناسبی است برای کسانی که قصد خرید ادکلن خاص خود را دارند .

سومین عطر معرفی شده توسط این برند عطر زنانه و مردانه له اتر (Tome 3 L’Être Zadig & Voltaire) میباشد .رایحه ای بسیار جذاب و شرقی دارد که تنها از سه نت تشکیل شده است .نت گل رز در ابتدا ،نت چوب کشمیر در میانه و گل لادن در انتهای این عطر به سادگی و زیبایی هر چه تمام تر میدرخشند .رایحه شیرین در کنار چوب کشمیر باعث ایجاد یک حس عمیق شده که بعد از ماندگاری آن بر روی لباس مشهودتر نیز خواهد شد .

هر سه عطر نام برده شده در سال 2017 طراحی و تولید شده اند که در حجم های 50 میل و غلظت های ادوتویلت در بازار موجود میباشند .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله 3 عطر جدید از برند زادیگ اند ولتیر (Zadig & Voltaire) با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا